2014年10月24日 星期五

法國凝詩Biologie Pierre Boutigny啱大人又啱細路 小孩都要做Facial

而家啲細路,好多都因為油脂分泌過盛,或清潔得唔夠乾淨,令皮膚起左好多油脂粒、粉刺、黑頭等麻煩。有有人會用黑頭貼之類的產品去清黑頭,但有啲黑頭、粉刺、油脂粒唔係話清就一定清到,有啲就算用貼黐到出黎,你會發現好快又再有。我個女佢係因為成日懶惰唔洗面,搞到成日生油脂粒。佢叫我幫佢搞,我死都唔幫,我話因為係佢自己攞黎,除非佢好好咁做返好清潔面部嘅野,否則我點都唔會幫佢,等佢比同學笑!! hehe !! 係咪好毒呢! 

呢排因為我成日要試新野,又見佢洗面勤力左,所以搵佢做白老鼠試野!

佢有兩粒超硬嘅油脂粒,用針都挑唔到,我就用左Biologie Pierre Boutigny (法國凝詩) 嘅Purifying Mask (軟化黑頭粉刺面膜) , 敷左5分鐘,然後用火山石以温水打圈按摩,再用濕綿花清潔。接著,用GRATiAE火山溫泉水抹面,因泉水可有效軟化角質,清潔化妝後殘漬,即時收斂肌膚。因為小朋友好怕痛,所以我用無痛針清機黎清理果兩粒勁野。你唔好諗住好容易,如果要無創傷,就一定要好小心,好輕手先得。如果做得唔好,容易會令微血管爆裂!

清理後會有兩個傷口,一定要即刻消炎,再收返毛孔。我用強力暗蒼消炎水和Lacier 嘅Lavender Tighten Pores Essence。你睇下,效果都算唔錯掛!




1.清潔前
2.軟化黑頭粉刺面膜做5分鐘
3.消炎和收毛孔精華後,令傷口收細,有光澤。


快啲CLIK入黎LIKE我啦!

如果有皮膚問題想問,可以whatsapp我查詢 6628 4883。

健康生活治療中心
新界錦上路

沒有留言:

張貼留言