2015年7月18日 星期六

準新娘子黎做Avantia 加磁义V面 Facial, 配合 Recovering Hydra Gel Mask (802) 纖顏修復美白面膜天下無敵

今日有個新客黎試FACIAL, 順便想check吓有冇疣,點知睇完,淨係面都有85粒,有兩粒係勁野黎添!都幾大粒吓。就算收幾拾蚊粒,都要幾千蚊,所以我叫佢返去諗清楚先,真係想做先再幾時間。

佢嘅皮膚其實唔差,因為佢用Avantia已有一段時間,只係用產品唔夠details,
我指導佢如何用得更好,令皮膚質素更加有光澤和彈性。
佢嘅皮膚兩頰較薄,因為佢做過激光,會容易敏感泛紅。
而T zone角質較厚,下巴和鼻哥有好多黑頭。
如果幫佢針清,啲傷口會好紅,又要時間埋口,所以我要教佢用heating mask。
在T zone先濕水,搽上薄薄一層,等5-15分鐘,
濕手,先在角質冇咁厚嘅地方打圈,接著在其他地方打圈,最後,
都係要濕手在最厚角地方打圈,捽耐啲,由其是圍住嘅咀邊咀角,有好多黑頭,
捽完用清水洗走,搞掂!!
洗完面用手摸下原本好多粒粒嘅地方,係即係滑返晒,皮膚都白淨左
如果喺屋企,你就要做返個收毛孔面膜。
我幫佢用磁义通淋巴瘦面,做埋對眼,連黑眼圈都淡左。
跟住,我幫佢敷Recovering Hydra Gel Mask (802) 纖顏修復美白面膜,
當然要用埋果個"天下無敵嘅神奇隧道"啦!
30分鐘後, 用清水洗面,黎過我度做FACIAL嘅,都知道我係用超級過濾器嘅水黎幫客人洗面。
洗完面啫,就即係見到塊面飽滿和毛孔細緻晒,好有彈性,好靚!真係好靚!!
連敏感嘅地方都降紅,所以,好多就黎結婚嘅人都會買返支返去用,
呢支野真係貴得有道理嘅!!!


多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言