2017年6月24日 星期六

如何正確使用 Avantia 護膚品~健康生活治療中心

今日有個男仔突然間話要過去我度,咁我問佢係想買野定做Facial,佢話: 我都唔知! 就憑佢呢句,我就知道佢應該係有些少"選擇困難症"。 But anyway, 呢個症狀好普遍,我好多客人都有,我都十分之有經驗去Handle,點解? 因為我個女都係咁,所以,我起碼有12年handle呢個症狀嘅經驗! 🤣🤣🤣🤣


講返呢個男仔先,佢皮膚表面睇落唔差,仲係算靚仔嗰隻,但係佢真係好搞笑囉!我係講真果隻搞笑架!🤣🤣🤣🤣 佢話我知佢屋企有好多護膚品,好多唔同牌子嘅產品,當然其中有Avantia產品啦!我會details咁問佢而家用緊啲乜,同點用法,佢話我知卸妝水用手直接落面捽一陣就洗,4D奶用小小去洗塊面,個份量係小到你唔信(ーー;) !!!

佢問我一支4D奶大約用幾耐,我話最初用大約一個月左右,視乎皮膚而定。佢竟然話佢支奶開左5年都未用晒!!!!!你聽到會唔會好驚😲😲😲😲???我堅係好驚果隻😫裏面會唔會發左毛呢🤔?而且佢仲係放喺最潮濕嘅地方--Toilet, 想唔變都難啦😣!救命呀!!! 😓😓😓😓

仲有,佢有支睡寶寶sleeping Mask,都係用左幾年😒😒😒😒佢每次用DD咁多喺塊面度,就去瞓,而支面膜樽仲要係爆開左囉😖!咁你覺得呢支野仲係咪衛生呢?!所以,佢話唔覺得有乜嘢好用,好似有小小收毛孔。我聽完晒佢嘅用產品方法,得出一個結論--佢好鐘意買野,但唔識用野,使左好多錢買產品,但啲產品幫唔到佢解決皮膚問題。一句講曬--浪費金錢💸💸💸💸! 希望靚仔哥哥唔會介意我咁講啦!🙏🙏🙏🙏


而家我就好details咁講一次,呢啲產品究竟應該點用和點樣存放先好!


貴氣卸妝水~
用化妝棉抹到少少起白色泡沫,乾左再加,不停抹,向上手勢,咁就可以做到瘦面效果架喇!


4D美白能量潔膚乳~

貴氣卸妝水後不用過水, 直接落面,敷15分鐘,如好快吸收晒就要再加,等佢吸夠營養,濕手洗掉。

補充:4D奶每次用前都要用力chok下先用,仲有唔可以放喺洗手間!!!


睡寶寶保濕面膜~
1)皮膚極度敏感👉用黎洗面。5毛份量落面洗加水推,1-2分鐘可洗。或者停留面上敷一陣先洗,會有降溫舒緩功效。


2)暗粒皮膚👉當面膜用,可敷15-30分鐘洗掉


3)正常膚質,可在晚上搽晒要搽嘅野,按1-3下搽落面上,去瞓!份量多少,要視乎個人皮膚質素,如果唔知幾多先至叫夠,可以比張近鏡冇美肌效果嘅近照比我,我可以幫你做皮膚分析,再教你要點用野和次序如何。


水瑩美深層水份修護霜24~
全面搽,適合角質層厚,它會把老化角質脫落。如感覺立,可當晚霜用。當你感覺面的角質已經冇問題,就唔好用喇,否則太立就會出粒粒架喇!記住唔用嘅時候,要放喺陰涼處,雪櫃都得,但唔係冰格喎!記住呀!如果放過雪櫃,就用完都要放返落雪櫃,否則容易變壞。


201水凝肌修護精華露~
1)可日間化妝後,有乾紋出現,用作補妝保濕。
2)當精華打底,或面霜。如成熟皮膚唔夠潤,就用201+207mix左,當面霜用。


Bio-Elements Complex 12 細胞修復礦物12 ~
可在晚上搽晒平時要搽嘅野,搽5-6滴搽落面上,去瞓!份量多少,要視乎個人皮膚質素。如有暗粒印、色斑等可以再特別搽多少少在患處。


我希望各位在購物時,了解清楚產品是否適合自己皮膚。購物後亦要問清楚用法。千萬不要在網上睇到別人教係咁樣用,自己就跟住買黎照用,咁樣未必幫到你改善皮膚,還可能令皮膚惡化。由其是係Avantia嘅產品,識賣、識用、用得好係完全唔同嘅!希望大家唔好浪費金錢買錯野!


如有皮膚問題,請WHATSAPP 6628 4883 查詢,問清楚啲冇問題架,我最怕你用錯左,就以為啲野唔得,咁就唔好啦!產品係無孤架!

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
Whatsapp ☎ 66284883查詢/訂購
可郵寄/順豐/宅急便均可提供
*不包平郵風險

銀行入數👉 恆生銀行 , HSBC滙豐銀行  , Boc中銀

Payme付款

http://goodhealth66284883.blogspot.hk/2017/07/payme.html?m=1

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
如新客戶讚好👍及分享此post,再👍讚好本專頁,即可獲贈VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或inbox或whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫 

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat 
               ☎66284883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

歡迎預約做💆Facial
單次付款💰不開療程
💖希望幫到你啦!💖

健康生活治療中心
📫新界錦上路站B出口
🙆步行5分鐘就到架喇🏃🏃🏃🏃
🏃錦田紅磚屋斜對面

http://goodhealth66284883.blogspot.hk
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
#Avantia #童顏霜 #Seanol  #童顏精華面膜 #整容 #暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華#jfc #鎮靜 #修護 #純氧 #舒緩 #HIFU #產品分享 #玫瑰痤瘡
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #皇牌產品 #優惠 #套裝 #三分鐘魔法眼精華 
#Elthysilkmask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值

#Avantia  #O'Brien   #敏感 #暗瘡 #暗粒 #濕疹 #痤瘡 #控油#whiteprotectioncream #pureskincomplex #精華 alanho #何弘軒 #一試傾城 #絕地返彈 #是我的錯

#JFCNaturalSkinCare #敏感 #暗瘡 #暗粒 #濕疹 #痤瘡 #控油 #雪糕面膜 #唇瘡膏 #完美無瑕白滑雪糕面膜 #面紅 #曬親

#Silaone #詩麗雅 

#SKINNeed #SkinPerfection, #SkinVitals #skinexpert #BM #Beaumonde

#BPB  #凝詩 #BiologiePierreBoutigny
#德國  #凝肌 #賽詩 #TulipeDoree 
#特價發售

#eFRESH #Payot #Dr. Irena   #瑞士L' Suisse 
#Moclinical #蜂毒 #玻尿酸 #活膚水 #水母 #水母精華 #胜肽 #幹細胞 #整容 #暗瘡 #暗粒 #凹凸洞
#青春露 #凍齡露 #萬能爽膚水  #美容 #水母神仙水 
#林泳淘 #陳潔玲 #楊卓娜 #伍淑怡 #曹永廉  #8時入席 #唐中書 #TVB  #馬貫中 #李天翔 

#SHR+OPT-E #E光 #祛斑 #脫毛 #嫩膚 #美白 #去印 #背部暗瘡 #背部暗粒 #無痛脫毛 #凹凸洞 #收毛孔

#Dermastir #Deep #Cleanser
#毛孔 #吸塵機 #AquaPeel #HydraPeel

沒有留言:

張貼留言