2016年4月25日 星期一

高級享受 hair treatment day


喺銅鑼灣呢個心藏地帶,想剪個型英帥嘅髮型,真係冇一千幾佰點得呀!!



今日去銅鑼灣 Reborn hair💇, 係一間日式🎏嘅 hair salon, 白色嘅簡約設計比人一種好舒服嘅感覺,唔會有種覺得會"比人🔪🔪擋 🔪🔪 "嘅感覺! 除左有好好聽嘅音樂🎶🎶🎼🎼之外,還有各式各樣嘅花茶🌷🌷免費供應,真貼心💓💓💓💓


今次我搵左 Stylist Samuel Yu 負責呢個重要任務~剪髮💇 成個過程 Samuel都十分細心咁去處理我嘅頭髮。首先,他會問我有什麼喜好和要求,我當然係冇意見啦!😅😅😅因為我相信專業人員嘅眼光,以佢嘅經驗應該會睇到點樣嘅髮型先最啱我。過程中, Samuel不但好專業咁幫我設計髮型,還分析我嘅頭髮問題,教我在家中如何處理頭髮,會令秀髮更加柔順美麗,好 pro呢!👍👍👍👍還有,其他員工會問下我有冇其他需要,例如:要些新啲嘅雜誌嗎? 要多杯花茶嗎?真是每我感覺好窩心😊😊😊😊




到洗頭嘅時間,除了十分注重水溫啱唔啱我,最重要係用呢 shampoo係靚野日本嘅品牌。有好多髮型屋都係用幾拾蚊一大樽嘅洗頭水,洗完唔單止個頭...連條頸都...好痕😥😥😥😥所以,優質嘅 shampoo係十分重要嘅,呢度唔會慳,用嘅都係靚料,所以十分放心💕💕💕💕而且,除左洗頭正,連按摩都十分正,真係好舒服架👏👏👏👏
如果你哋都想試下,可以去👇網址睇下有咩服務
www.rebornhair.com

我同 Samuel講好左,我嘅朋友去搵佢,第一次會比個8折你 enjoy下, 仲有啲Package大約係正價7折添👍🏼👍👍👍🏼 係咪好正先???😉😉😉😉你可以直接 whatsapp 64250160 Samuel 預約,記得話係 Jovy介紹架!!!

#Reborn hair #salon #shiseido #髮型 #haircut #causeway bay #銅鑼灣

沒有留言:

張貼留言