2017年3月29日 星期三

又係復活節elthy優惠嘅時候喇

 

又係復活節優惠嘅時候喇🙌🙌🙌🙌

Elthy水漾彈力蠶絲面膜紙 Silk Skin paper mask 特強敷貼效果,超強透氣, 誠意推介比大家👍👍👍呢啲真係平靚正野喇!!

 

其實而家都出咗好多paper mask, 除左上次介紹 Pro-skin 和 Mio-SKIN 嘅貴野 paper mask之外,呢個係有客叫我幫佢搵嘅產品之一。佢都話好難揾呢個elthy mask ,而且搵到果啲都要$50-$68一片,終於比我幫佢搵到呢隻野喇!
我已經買咗過二千張喇✌✌✌✌
真係好貼面好薄嫁 ! 敏感肌 孕婦可用 。


👉唔係正嘢唔會介紹👍👍👍👍

而家 💖復活節優惠益街坊💖


$38@1 $280@10
vip另外有優惠價
whatsapp 66284883 問下啦!


好野同大家分享 呢個澳洲蠶絲面膜,客人分享真係好好用 敷完第二日起身好水潤 又薄 又貼 毛孔明顯收細左 連敷三日明顯滑左膚色均勻左 客人真心推介 佢叫我要寫下😍! 真係好野黎😍,我信佢呀!
自己都用緊,真心超正👍👍👍👍

如果啱使就快d落單喇 ,而家淨返唔係好多,promotion 賣晒就冇架喇!

#elthy #蠶絲面膜 #mask #現貨 #包郵 #水嫩 #收毛孔 #面膜 #補濕 #852 #敏感 #孕婦



沒有留言:

張貼留言