2017年9月3日 星期日

真的價不了! 假的真不了!

原來一分錢一分貨係真架👍
真的價不了! 假的真不了!

 我批貨返左就急不及待咁開黎睇下、用下、比較下🤔🤔🤔🤔


之前曾經買過$20 果啲黎試下,睇下效果如何,我每日都帶住呢個蚊扣,第一日已經唔見左一個😐😐😐😐因為好鬆,十分容易掉下👎但這個并不是重點。另外, 氣味不太濃,但有些似 殺蟲水 味道😣 我在新界區蚊蟲特別多, 而且我的血特別甜美😈😈😈😈 唔咬我咬邊個呢! 我試左一星期, 證明左...... 唉! 😭😭😭😭嘥錢!!!!


跟住,我從香港代理商購入正版韓國人氣bikit guard驅蚊扣, 一收到已經覺得好唔同。
除咗外表實淨和靚仔好多之外,仲有設計都十分好👍👍👍👍有很多氣孔可以讓氣味散發出來(^o^) 濃濃的香芧味,令人精神為之一震, 蚊蟲在我旁邊飛, 牠們都不敢靠近我呢🤣🤣🤣🤣
我個老公都唔執輸, 揀左個黑色的,帶著身上感覺冇咁卡通喎😄😄😄😄 而女女就揀左四款不同的公仔款式,可以襯不同嘅衫👗👚👖👕和袋👛👜🛍🎒 認真貪靚啊!😍😍😍😍


秋季蚊蟲活躍期,韓國人氣bikit guard驅蚊扣,和手表型驅蚊手帶👚👚👕👕扣在衣服和🎒🎒🎒🎒書包上,每天只需約 HKD $0.5 , 已經乾手淨腳,好安心咁比小朋友去公園玩,大人細路都要防蚊架 !!!!以免中招🕷🕷🕷🕷
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
產品簡介如下:

預防登革熱,日本脑炎😱 買蚊怕水 ,不如帶防蚊扣啦!🎯 一個扣可以用兩至三個月,抵過用蚊怕水😁
🇰🇷韓國【Bikit Guard】長效防蚊扣正式登陸香港👏👏我店得到香港代理嘅鼎力支持,以優惠價錢比我們嘅客人呀!💃💃💃
行貨,行貨,行貨,唔怕買到假嘢,唔怕因漏蚊水搞到小朋友皮膚有問題。
而且是最新嘅2017加量驅蚊油款,360旋轉加固型夾 及 手錶型防蚊帶款。👍👍👍
❤韓國長效 #防蚊扣/ #防蚊帶,用天然 #香茅 等精油煉製,不含deet,切合先進納米緩釋技術,將精油鎖在扣既芯包內,開封后充滿香茅既芯包隨著納米微細孔口會緩緩釋放出驅蚊蟲油,就好似身上搽著驅蚊油咁,唔用時將佢放返入袋內,使用期可長達兩至三個月,抵呀!😁

👉有效防 #蚊, #蠓,#蝨,#蠅 等蟲。學校唔准學生身上帶飾物?唔使怕,將個扣當襟針噉扣在書包上,就算返學將書包除下也是放在櫃桶邊,都可達到防蚊作用。                      
👉節目大型戶外競技真人show Running Man 節目主持人愛用.,

💡「為什麼不用防蚊液就好呢?不是更有效果嗎」❓
有些媽咪可能會有這樣子的疑問。

如果是在室內搽防蚊液確實很好用,但最令人崩潰的就是在戶外補搽的時候,已經玩得滿身大汗全身污糟邋遢,蚊液會隨汗水流失,從而減低效力😓😓😓😓再補搽 #防蚊液 小朋友一定不高興😝😝😝😝,而且2-3小時要補噴, 有機會引至皮膚敏感😖😖😖😖!!!!
這時候防蚊扣, 手環就很好用,尤其當小孩子去上學,媽咪就沒辦法幫忙補搽,有個防蚊手環就可以保護一整天囉❤

㊙無論手扣, #手錶型 長效 #防蚊蟲手環 ,有可愛的卡通圖案小朋友一定都很喜歡。


💢蚊扣款式:

1.Kakao friends-Ryan (orange)
2.Kakao friends –Apeach (pink)
3.Kakao friends – Neo  (Blue)
4.Kakao friends – Muzi (Yellow)
5.Doraemon
6.Hello Kitty

手錶形蚊帶:
1. Poli (Blue)
2. Amber (Pink)
3. Roy (Orange)
4. Helly (Green)


❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌

初初上市,廠商特別優惠網店五天
👏👏👏👏
A/蚊扣共六款:零售價HKD56
優惠期間 預購價HKD50/個

B/手錶型手帶共四款:零售價HK65
預購價$60

Whatsapp ☎ 66284883查詢/訂購
可郵寄/順豐/宅急便均可提供
🚫不包平郵風險

銀行入數👉 恆生銀行 , HSBC滙豐銀行  , Boc中銀

Payme付款

http://goodhealth66284883.blogspot.hk/2017/07/payme.html?m=1


沒有留言:

張貼留言