2015年8月20日 星期四

Rejuvenating Eye Contour Serum (601) 電眼美人細胞逆轉再生眼部精華, Rejuvenating Renewal Eye Cream (606) 白松露幹細胞逆轉眼霜 唔同皮膚,唔同用法


最近有好多新客黎搵我做FACIAL, 有好多都係用錯護膚品,搞到皮膚差晒!又好多喺另一間網店買左好多好多產品,但返去唔識用,用黎用去都用唔到效果,所以黎搵我求救。 
今次主要講兩隻產品: 
Rejuvenating Renewal Eye Cream (606) 白松露幹細胞逆轉眼霜 
Rejuvenating Eye Contour Serum (601) 電眼美人細胞逆轉再生眼部精華


一位客人用左呢兩個產品兩日,佢話眼腫左,仲有脫皮現象。經過我深入分析,佢因為眼太乾,平時搽眼嘅產品唔夠補濕皮膚吾够水,606高營養吾識轉化,所以腫。
如果有呢啲情況,屋企有咩補濕精華和Toner,要係真正可以吸收至底層嘅產品,幫隻眼勁補濕
呢個客人有水份角質霜可搽全面連眼,再用601,白松露暫停,直到眼睛嘅皮膚有足夠水份,先再用返。

另一位客人用左呢兩個產品,用黎用去都係唔吸收,起晒白點。
佢話問買果間網店嘅老闆點解會咁,佢話: 應該係你嘅皮膚有問題!
佢攞黎問我點搞,我幫佢試完點樣用,係好少少,但都係好似唔係好吸咁,
我就叫佢將呢兩個產品(1:1) mix 黎用,佢話而家咁用就好好喇! 
可以幫到佢哋解決到問題,我都十分之開心嘅!


多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言