2015年9月18日 星期五

Avantia Skin Booster Super-C and Avantia Skin Booster Super-D 對抗地心吸力

死囉!!今晚諗住試下新返嘅Avantia Skin Booster Super-C 還原青春動力素 C (30ml)and Skin Booster Super-D 還原青春動力素 D (30ml)  啦!據悉呢兩隻野係返地心吸力嘅野,咁我即管試下有咩果效啦! 我搽左一邊面和頸……瘦咗呀!Firm左呀!堅架!!!點解嘅???點解嘅???



FAT BOOSTER-(A) 消脂動力素(A) 
增強細胞代謝能量
消除GAS肚
針對氣脹性脂肪肥胖症
消炎能消腫排GAS
加強代謝燃燒脂肪

OBESITY SOLUTION 肥胖解決方程式 
FAT BOOSTER (SuperA) 30ml
消脂動力素(超級A)30ml
ENGERGY CATABOLISM 
增強細胞代謝能量
主要有效成份:
植物代謝分解酵素: 代謝既製造這些分子修復構建細胞和組織收緊,消化降解以提供維持生命所需的能量動力達到釋放排廢氣作用。
水解大豆蛋白: 增加肌膚透明質酸的濃度,以達到高效保濕的效果,針對妊娠紋修復。
印第安旱金蓮: 消炎消腫排毒。 

FAT BOOSTER-(B) 消脂動力素(B)
防返彈再生修復
細胞強化重組
強化排濕加強收緊
針對疲勞細胞脹大
再生重塑能力
OBESITY SOLUTION 肥胖解決方程式
FAT BOOSTER(SuperB) 
消脂動力素(超級B)
REBORN REGENERATION 
防返彈再生修復
主要有效成份:
植物重新生長素 : 促進植物的生長與重組排列修復。
薔薇: 祛風排濕。
椰油酸: 修復新陳代謝能量,增強抗菌能力。
紫羅蘭酮: 舒暢解除疲勞,平衝治療神經系統。
芳樟醇: 平衝解壓力功能。 
香葉醇: 排濕排氣。

還原青春動力素 C (30ml)
超級抗污染植物動力素
降壓平衡分泌
針對發水性脂肪肥大細胞收細
抗氧化抗衰老
消炎消腫
軟化肌膚細嫩

還原青春動力素 D (30ml)

超級青春還完植物動力素
細胞青春修補還原
線條加強收緊
美嫩肌再展現神采
修復因氣候引起的肌膚傷害
再生重塑彈性能力



 多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
6628 4883我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


健康生活治療中心 新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)


#減壓 #還原青春 #提升  #緊緻  # 線條收緊  #消炎消腫 # 降壓平衡

沒有留言:

張貼留言