2016年5月22日 星期日

又靚又好用嘅化妝掃

大家都知道我係一個素顏人,除了一些特別聚會外,基本上好少化妝,所以,自己比較少用呢啲化妝掃😝😝
所以今次我搵左一個勁貪靚嘅客人,幫我試呢個靚靚化妝掃😄




客人用後感:

~十分好用
~容易推開粉底
~均暈
~呢個尖尖幼細,搽眼位好

如果以質地和效果而言,佢💰價錢屬底用之選,所以叫我推介比大家囉!😄




我今次返貨唔多😁,純粹買黎試下好唔好用,所以如果有興趣嘅朋友,要快啲📲落單📓,否則就要等下批貨喇! 先到先得架!!😎😎😎😎

Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購


如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫


#化妝#化妝品#化妝掃

沒有留言:

張貼留言