2014年11月2日 星期日

唔使受微針嘅痛苦,都有好靚嘅效果??納米微針修護系統 取代微針療程

我經常都會去各大小美容院做美容療程示範。最近做得最多同賣得好多嘅療程------NMS 納米微針修護系統。



呢個就係我親自操刀的NMS DEMO
clik入去睇下吖!

呢套療程一套五件,除左可以喺美容院度做之外,其實自己喺屋企做都得,只要你有耐性就得架喇!

納米微針(NMS)係由澳洲引入,主要成分係大堡礁嘅天然珊瑚,它含有六十多種礦物質和微量元素,堅硬度更可以將之磨成粉末,其結構亦不會被破壞。珊瑚粉末能釋放出大量遠紅外線、天然負離子、天然抗氧化劑、天然抗菌劑、天然毒素中和劑(如甲醛)。


納米微針成份天然,是一個十分安全有效又靠的產品

喺星期三晚有個客黎做Facial。Miss K係一個廿幾歲嘅靚女,成個月冇做Facial,面上有好多粒粒,所以我決定幫佢做NMS納米微針。Miss K今晚又過黎買野,順便想叫我幫佢做神奇毯(果晚我見Miss K個肚腩大左好多,又肥左所以幫佢放左張毯在肚腩上),佢叫呢張毯做----神奇毯 XD , 我問:點解叫神奇毯? Miss K: 我做完第二日,去Toilet出左好多便便呢! !(應該係佢好食好住得黎嘅宿便 )XD  Miss K問: 我做完Facial兩日,有個同事問我做左乜野,點解皮膚靚左咁多同緊緻左? 咁我想一想,就係做左NMS喇!Miss K話:我做左微針?點解一啲都唔痛嘅 8-o   !!  (真係一啲都唔痛架,佢仲舒服到叫極都唔醒 ==" ,果晚就係咁嘅情況下借宿一宵喇!) XD

今晚又想做神奇毯!!

其實如果你冇乜時間成日去美容院,但又想做到微針嘅效果,你可以成套買返屋企自己做,一啲都唔難架,但要有心機和耐性。當然,比美容師做一定會舒服好多,有時呢啲錢又真係唔慳得架!因為呢啲真係心機錢黎架!

呢套野喺唔同地方就會賣唔同價錢,因為間間舖都要比貴租呀人工呀咁,同埋每間公司所提供嘅服務都有分別,所以好難比較貴定平,但係最重要係做到效果又唔痛。不過,呢套野其實都唔算貴,因為可以用好多好多次,計起黎都十分化算!


快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
6628 4883,我會盡量解答你嘅問題嘅!希望幫到你啦!


健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言