2014年11月25日 星期二

如何處理超級麻煩嘅暗粒? Acne Cream

好開心呀!我又幫到兩個靚女醫本世紀最麻煩嘅暗蒼(我自己覺得係!)!!

有兩個靚女,都係得果廿幾歲,但比啲暗蒼搞到好苦惱,有一個仲話好抑鬱……又話困擾左佢好多年……我真係好想幫到佢!!

其實,好多人係咁生暗蒼,不停咁生,其中一個原因係香港人特有的(因為我覺得香港最多嘛!),就係壓力蒼! 我比左個特效暗蒼膏佢地試用,個個試完都話得!!!連有一個客用乜都話冇感覺嘅都話得!真係唔講得笑架!!!

24-11-2014 C小姐想睇下支暗蒼膏個樣,佢係一個對產品成分非常嚴謹嘅人,因為佢以前曾經試過用左啲產品,竟然有類固醇==" 搞到皮膚越黎越薄,越黎越敏感,而且呢位靚女仲係醫護人員tim,所以小心啲都好正常嘅!


呢隻Acne Cream成分天然,效果明顯但性質溫和,無刺激性和無副作用。除左有多種中草藥提取液外,仲含有熊果素。

功效: 強力抑制和清除暗蒼、蟎蟲、酒糟鼻。能快速滲透肌膚深層或油脂疱。可全面搽,或當日霜和晚霜用。


C小姐於25-11-2014 試用Acne Cream後的回應。我個人就唔會用暗蒼膏全面搽或當面霜用囉!除非,我塊面啲蒼真係多到冇位生,咁就唔當面霜都唔得啦!


希望各位美女真係唔好再吱吱暗蒼喇!否則,真係再用幾多錢去做facial都冇用,吱暗蒼呢家野,都係搵返專業人士幫你啦!我自己都唔會吱暗蒼架!因為以前唔識,比人吱到鼻哥鼻邊微絲血管破裂,中間用左好多方法又使左好多錢都幫助唔大,最後,而家自己醫好自己喇!!!所以就想幫助返有呢啲困擾嘅朋友喇!



用左Acne Cream 2日後,就消炎和減淡蒼印


用Acne Cream 前

Ingredients:
Fatty Alcohol
Arbutin
Tea Tree Oil
Mentha
Natural herbs

快啲入黎FACEBOOK, LIKE我啦!

https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有任何產品或皮膚問題,歡迎Whatsapp / Wechat查詢。

6628 4883
健康生活治療中心
新界錦上路牛徑村

沒有留言:

張貼留言