2015年8月20日 星期四

百分百注氧納米微針


呢排啲天氣都好唔Stable,令皮膚十分難適應,十分扭計,毛孔又粗大,又好容易水腫。大家都知道喺我度做"任我做"FACIAL, 會由我當日睇左你嘅皮膚適合做咩FACIAL先決定點做,所以,新客戶唔使問我個FACIAL會做啲咩,因為個個唔同。所以,如果有興趣黎試下我嘅FACIAL,可以先睇多啲我嘅文章,你大概會知道係點,起碼知道做成點和客人嘅滿意度! 有人話叫我寫多啲文,話好鐘意睇咁話!喺呢度要多謝各位咁比面,搞到我鬼死咁開心添!但我如果冇一啲新嘅題材,或者是一啲特別啲嘅事件,想大家要特別留意,真係唔想寫黎寫去都係客戶做完FACIAL好滿意之類,好似冇乜意思囉!!況且,我而家真係忙碌過以前好多,做FACIAL多左,做完FACIAL又要回覆各位的WHATSAPP,好多皮膚問題要慢慢諗點樣解決,所以,有啲啲失憶!!呢頭做完個FACIAL,轉頭就唔記得咗頭先做左咩喇!哈哈哈!!!想寫底都唔得添!!hehe !! 所以,有時想將一啲case同大家分享,都唔記得左點做,所以就寫唔返出嚟喇!! 希望大家原諒我的失憶啦!!!
今次呢個客人幫襯我買野已經有成大半年,佢又介紹左好多客人黎幫我買野,佢終於忍唔住要黎搵我做FACIAL。其實佢本身喺出面都有做開FACIAL,佢知道我係"暗瘡殺手", 所以為左"隊林"果粒大孖瘡又唔想有暗瘡疤痕,就特登黎搵我搞喇!
今次做FACIAL,2:30黎7:00走,又係一個超長時間嘅療程。有難度!!我鐘意!!!
首先我一定會用Avantia嘅 Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水幫客人卸妝。因為我試過咁多產品,暫時都係覺得呢隻最好用,有十分好嘅效果,當然要有我嘅專業用法,咁就更加錦上添花啦!順帶一提,有好多客人喺第二度買左好多Avantia, Biologie Pierre Boutigny, Skin Perfection, Skin Expert, SKIN NEED, Audrey Laure等專業品牌,但都唔識用,用左好耐都唔覺得有咩效果,就會山長水遠黎搵我試FACIAL, 我可以順便教埋如果使用每一種產品。因為,同一種產品遇到唔同膚質,都會有唔同用法。卸妝後我決定幫佢做納米微針,因為可以幫佢收緊皮膚,膚色均勻,又收毛孔,真係靚到冇朋友架!!個個做完都話正,唔係我自己講,啲客人都話靚到飛起!!!呢個療程係"百分百注氧納米微針",所以我係有做到注氧嘅!



做完真係再瘦啲,皮膚再滑啲,毛孔再細啲!! 所以,如果你想試下,booking時記得講話想做"百分百注氧納米微針"呀! 除咗一啲都唔痛,仲會舒服到睡著幾覺添!!!


多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat
6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言