2015年7月19日 星期日

熱能氣化儀器脫疣,冇針清咁痛,只係少少似比針吉


呢個療程做左三個幾鐘,真係十分之用神架!
明正言順係辛苦錢黎!!!
所以,如果大家有興趣黎脫疣,一定要預早約,我當日只會做一個客人,
因爲要好專心做,效果先至靚,
如果趕住收工或者你約左人,趕住走就會做得唔好架喇!!
呢位客人好好,提供左由脫疣後第一日 到第七日嘅相比我,十分感激!!
佢脫完疣後,痂康復十分快,康復過程中,
她用了脫疣後的專用護膚品,所以無任何不良返應,十分順利!!
第七日已完全脫痂,只淨返少少粉紅印,慢慢就會減退。
佢話我知,而家用Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水一抹就起泡,
未脫疣前都要抹3-4次先起到泡,
而且,而家搽產品十分吸收,皮膚好了不少。
而家有返隻剝殼雞蛋喇!

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言