2015年11月15日 星期日

素顏從此無憂慮、不畏懼!限量crossover產品 - luxelabPOP


HOTTEST PICK!
[首推限量crossover產品 - luxelabPOP]
flawless serum primer
PS微雕塑型底霜

素顏從此無憂慮、不畏懼!
一塗即刻零毛孔、乾紋細紋立即消失
打造最理想臉型輪廓的神奇打底霜

三重護膚功效
提升三大年輕肌膚特質
日間綻放亮澤光芒
晚間瞬間緊致回彈
一瞬間呈現
全面緊緻.水潤柔軟.淨白透亮

很多女士因為工作關係,每天都化妝需要,日積月累增加對皮膚的負擔,一經出現問題便不可收拾。若沒有為皮膚注入足夠的養份,毛孔會變得粗大,膚色呈現晦暗,藉此加快老化痕跡。Luxelab 明白各為女士愛美的追求,因此推出三大最強精華素,致力擊退倦容皮膚,減少妝容對肌膚的傷害,煥復健康膚質。

♡完美肌膚三步曲♡
只需三個階段,立即達至完美活膚。先用3B 強效轉肌精華,再使用新救命水精華,最後使用頂級凍齡精華,肌膚綻放青春光芒,極快達至全面零毛孔。

第一階段針對修復肌膚表層,溶解積聚於表層的粉刺、黑頭和痘痘,放鬆對毛孔的負擔。注入高量維生素B3,促進表皮層蛋白質合成,日夜鎖住肌膚水分,減少黑色素細胞生成,顯著淨白。

第二階段解決嚴重缺水乾燥膚質,高濃度透明質酸原液,加強水份在表層至深層運行,即使是敏感或曬傷皮膚,也能令肌膚注滿水份,顯著潤澤。

第三階段提升肌膚彈性及飽滿度,,使用SYN®-TC專利合成科技,顯著增加膠原蛋白,同時防止它的降解,塑造年輕輪廓面形。特別
增強的Matrixyl®3000成份,1個月內使肌膚回復青春,改善膚質,
有效減輕肌膚年齡!並確認持續使用2個月後,臉部線條得到明顯改善,展現年輕立體緊緻。

      
XeradinTM serum MED
新救命水精華
$599 /盒 2ml x20 pcs
$1499 三盒

3B intensive essence
3B 強效轉肌精華
$699 /盒 30ml
$1899 三盒

PS微雕塑型底霜
flawless serum primer
$499 盒 30ml
$1299 三盒

Whatsapp 66284883 訂購
滿$2000 包郵

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,

各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
                6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

http://goodhealth66284883.blogspot.hk

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華
#luxelabhk
#high precision serum
#XeradinTM serum MED
#新救命水精華
#3B intensive essence
#3B 強效轉肌精華
#PS微雕塑型底霜

沒有留言:

張貼留言