2015年11月15日 星期日

秋天又要保濕又要收毛孔L'aurene簡單快捷易吸收

最近試好多新品牌新產品,好多時都要搵客人幫手試下效果好唔好。因為我用野用到用咩都好似唔明顯,所以要搵客人試下用後感。

L'aurene 係法國品牌,喺香港唔算出名,幾年前我入佢嘅防晒,真係好正,下次再寫呢個產品。秋季來臨,大家都會容易覺得面會乾,緊緊的。呢個純透明質酸原液Hyaluronic Acid Serum 100% 質感滑,容易被皮膚吸收,好好推,待原液全部被吸收後,再塗上加倍水療修護乳霜,你會 feel到皮膚幼滑左,毛孔又細左。因為原液唔同精華,質感會比較精華濃好多,所以唔使搽好多已經feel到滑嘟嘟喇!

以呢個質量黎講,價錢唔算貴,但最正係呢條 LINE嘅產品有 salon size, 原液有100ml, 面霜就有250ml, 如果喜歡呢個產品,用 salon size就真係超值到飛起喇!呢兩個產品純透明質酸原液和加倍水療修護乳霜Intensive Hydro Fluid 我都返過 salon裝,唔使一陣就賣晒,客人 feedback都話正,所以我先寫出來同大家分享,如果唔係真正正野,就無謂浪費時間寫啦!你話係咪?

   
HA-100純透明質酸原液
Hyaluronic Acid Serum 100%
※    具極高的保濕及滋潤功效
※    有效阻止水份任意流失,為細胞補充足夠的水份
※    促進肌膚的新陳代謝及血液循環,加強細胞組織再造生機

主要成份:淨泉水、透明質酸。

IHC-308加倍水療修護乳霜
Intensive Hydro Fluid

※    具極高的保濕及滋潤功效
※    有效為肌膚提供足夠的水份及阻止水份任意流失
※    有助促進肌膚的新陳代謝及加強細胞組織再造生機

主要成份:海藻萃取物、荷荷巴油、氨基酸、蛋白質及Marine DNA



多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,

各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
                6628 4883我會盡量解答你嘅問題嘅!

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk/?m=1

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面
#保濕 #收毛孔 #美白 #敏感 #缺水 #暗粒 #乾紋 #肌齡逆轉 #成熟皮膚 # 靚到冇朋友 #皺紋 # 清爽 # 健康亮澤#純透明質酸#原液#水療#修護#乳霜#Intensive #Hydro #Fluid#Hyaluronic Acid Serum 100%

沒有留言:

張貼留言