2016年1月3日 星期日

健康生活治療中心的由來

健康生活治療中心的由來

有些客戶會問我:
點解我嘅公司名叫" 健康生活治療中心 "?
其實起源於我幫客人做 facial時,會用很多治療性嘅儀器,那些儀器對於身體上嘅治療是十分之有功效,當客人做完 💆facial時,亦是同時做完身體治療, 失眠💀治療,痛症治療(其實有時做埋心理治療添😇)等... 所以便叫做治療中心。之後慢慢有很多皮膚有好大問題嘅客人來搵我治療佢哋嘅皮膚,包括有:濕疹,玫瑰痤瘡,閉合性粉刺,嚴重暗瘡,全面毛孔閉塞,熊貓症等... 我都一一幫他們解決了! 所以,健康生活治療中心唔做普通 facial的, 主要幫助一些真正有皮膚問題,而自己真係解決唔到,而又十分困擾,咁呢度就幫到你!


健康生活治療中心在過往一年多嘅時間,得到好多客戶嘅支持,感恩萬分!
有人話我個名好似有少少老土😱😱,話唔係好襯我喎!所以想問下黎過我度做💆facial嘅客人,或者曾經幫你做過皮膚分析,指導你用產品治療過的客人,你哋又點睇呢?好想聽下朋友和客人的意見呢!!順便玩下抽獎!!🙏🙏🙏如果從未接觸過我,但又想比啲意見,一齊抽獎玩下,無任歡迎!😊😊😊


以下有幾個選擇:
A:健康生活治療中心
B:健康生活美肌治療
C:健康生活美容坊


玩法:
1.「Like/讚好」《健康生活治療中心》Facebook專頁 及加為[朋友/friends ]
快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/%E5%81%A5%E5%BA%B7%E7%94%9F%E6%B4%BB%E6%B2%BB%E7%99%82%E4%B8%AD%E5%BF%83-1521954708076075/
2.「Like/讚好」及「Share/分享」此Post,「Share/分享」必須設定為「Public/公開」
3. 於comment/留言 ~你喜歡邊個公司名,以下有幾個選擇:
A:健康生活治療中心
B:健康生活美肌治療
C:健康生活美容坊
tag 3位朋友或以上,每Tag一個朋友,就有一個抽獎機會 ,Tag名越多,機會越多!

*** 所有參加者會抽出3位,有機會得到:
i) Skin Perfection 透明質酸+B5精華面膜一盒
ii) Biologie Pierre Boutigny Oxygen Mask一盒
iii) RUDOLF MOSSBAUER 抗敏修護補濕精華 及 緊緻彈力去紋精華各一盒
iv) Endless Aromatherapy Chamomile Essential Collagen Mask+ Nat O2 24hrs Powercell Lifting Serum 2份

截止日期:2015年12月24日 23:59
********************************
條款及細則:
* 獎品將以平郵方式寄出,只限郵寄至香港地址,若有遺失、損壞或被竊,均不會作出補償。得獎者亦可自行到本店領取。
* 如有任何爭議,《健康生活治療中心》保留最終決定權,並保留修改條款及細則之權利。
* 會於2015年12月26日在《健康生活治療中心》Facebook專頁 內公布得獎結果。
goodhealth66284883.blogspot.hk/?m=1

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #抽獎

沒有留言:

張貼留言