2016年1月3日 星期日

控油保濕超得!基底補水及活化系列~美國 Skin Perfection 功能性分子醫學原液透明質酸+B5原液

控油保濕超得!基底補水及活化系列~
美國 Skin Perfection 功能性分子醫學原液
透明質酸+B5原液
100% Hyaluronic Acid + B5

適合任何皮膚,特別針對油性、暗瘡皮膚。就算我一把年幾,T位都有時出油,呢支

透明質酸+B5原液
100% Hyaluronic Acid + B5
就真係好幫到手。


好多控油產品會好乾,但呢支絕對不會,而且仲十分保濕,由肌底補到肌面,
採用體內的天然補濕份子 : 維他命B5,有助調節油脂分泌
改善因油脂分泌活躍而引致的毛孔閉塞、暗瘡等皮膚問題
能修復組織及舒緩受損肌膚,令肌膚更見健康
配合透明質酸的高度親水性,為皮膚提供源源不絕 的水份


每次只用幾滴,已經令到皮膚滑溜溜,一陣就吸收晒,如果你用太多,吸得慢,可能仲浪費左添!
細胞生命科學概念 還原細胞完美架構

SkinPerfection還原細胞完美架構概念源於皮膚生命科學,採用天然原料及嶄新活膚成份,針對不同皮膚特質與問題,由基底進行細胞重組治療,展現自發性健康及美麗。所有成份取材於大自然,並以與人體本身生化物質吻合成份,直擊皮膚問題根源及基層細胞,為細胞提供理想的修復及更生環境,讓肌膚釋放潛在的能量及光采,更趨年輕化。健康光采氣色。

純淨醫學配方採用高濃度、高滲透的納米分子,以多款單一成分功能性醫學原液,因應膚質,高度針對性地調配出獨有的治療方案。所有產品均100%不含化學香料、色素、酒精、甘油、乳化劑、parabens等雜質,性質溫和,適用於任何皮膚,並有效持久地改善各種皮膚問題。

配方均由美國權威藥劑師及生物化學博士研製,並得到世界各地皮膚醫生一致推崇,保證不含任何對人體有害或美國聯邦食物及藥物管理局(FDA)所禁制的物質,生產符合世界衛生組織GMP標準,部分產品更通過歐洲極低過敏性醫學測試,保證百分百安全、可靠、有效。

Whatsapp 66284883 查詢/訂購


*******************************

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
*******************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
                6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!


*******************************

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk\

*******************************
#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #Avantia #童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #聖誕優惠 #整容 #B5 #Skin Perfection #原液 #透明質酸#B5原液
#Hyaluronic Acid

沒有留言:

張貼留言