2016年3月17日 星期四

做激光搞到皮膚薄晒唔使怕,有宇宙最強嘅救星!!!O'Brien

宇宙能量粒子
Ion-Magic Power


要變美麗的女神
So Easy !!!



最近有好多護士姐姐都黎試我嘅宇宙最強嘅 Facial 👉童顏facial 和海藻微針,佢地做完之後,返去一傳十,十傳百。。。。。。實在係“做到冇停手,總有食飯嘅時候。。。。 ” 😂😂😂😂 係我嘅年代先知我講緊乜!!


我嘅護士姐姐叫我要同各位絲打巴打分享一下,早兩日做療程嘅事件,等世人引以為戒!!


我做嘅 facial好靚就黎過嘅客人都知,所以佢地返到公司或者喺佢地嘅“絲打扮靚group” 都會係咁講,係咁post自己個靚樣黎威威😚😚😚😚 (乜佢唔怕咩???😈😈😈靚到冇朋友喎😂😂😂) 個個都話佢係p圖,死都唔信,所以咪個個要黎會下我,睇下堅定流囉!










話說有2位護士姐姐一齊黎華山(即係我舖頭😂😂😂)會我,我當然會使出我嘅"照妖鏡"啦!佢兩位喺做 facial之前幾日去打完激光,所以我見到佢地塊面紅卜卜咁,有一位姐姐已經做完有一星期,但面頰仲係紅到飛起,皮膚十分薄,簡直是灼傷了的痕跡!!護士姐姐叫我同大家講,千萬唔好亂試激光彩光之類有創傷性嘅療程,因為一但受傷,可以話係冇得好返架! 就算有產品幫到手,都要用好長時候去修復,仲要用大量金錢去支持💸💸💸💸



其實要去斑都唔一定要做激光,事實上激光都唔係百分百可以清除晒😥😥😥😥所以,我都係會建議大家用返啲安全又冇創傷性嘅方法囉!


增白修護清潔面膜:加入AVANTIA潔膚乳溶化沖調後塗於面部,15分鐘後用清水洗淨,每晚一次


今次想推薦呢個宇宙最強嘅全新產品比大家,只需每晚做一次,皮膚就可以慢慢增加返失去左嘅角質層,可以唔再咁容易敏感,咁就唔使怕面紅又腫,一達達啦!呢個產品唔單止可以用喺面部,全身連頭皮都啱用架,有濕疹和癬患者都啱用,價錢十分相宜, 有200g 咁多,每次用一小匙,真係幾百蚊有排用呢!




家中修護清潔面膜用法:






👉祛斑修護清潔面膜:
加入AVANTIA卸妝水溶化沖調糊狀。稍涼後搽於臉部,5-10分鐘後用溫水洗淨,從而使皮膚變得光滑美麗,每週做1次。

👉增白修護清潔面膜:
加入AVANTIA潔膚乳溶化沖調後塗於面部,15分鐘後用清水洗淨。每晚一次,使用3個月左右,可以減少皮膚中的黑色素。


👉幼膚緊緻修護清潔面膜:
加入AVANTIA 睡寶寶溶化沖調後塗於面部,15分鐘後清水洗掉,肌膚會變得很滋潤,每週做2~3次。

👉美白去皺修護清潔面膜:
加入AVANTIA膠原按摩霜溶化沖調後塗於面部,避開眼周和嘴唇周圍的皮膚,輕輕地按摩5分鐘,停留10分鐘後用清水洗淨,美白柔軟細嫩,每週做1次。

 

NATURAL ENERGY OF PURE POWER BEAUTIFUL SKIN CARE
大自然純能源進化粒子是美麗皮膚護理的自然力量


成份功效:天然高地純穀米衣離子交換法提取原微粒子技術:
包含不飽和脂肪酸,還含有維生素E、角鯊烯、和3種抗氧化物及固形植物成分等。減少膽固醇在血管壁上過多沉積改善動脈硬化症的腫脹。純穀米衣含豐富的3種抗氧化劑,對其抗氧化穩定性起到重要作用,對血管性頭痛、植物神經功能失調等有一定改善舒緩作用及抗敏鎮靜安眠作用。高地天然純穀米衣植酸鈣含量可達10%~1 1%,通常可通過離子交換法提取微粒子,營養高蛋白質含量可高達25%。

成份功效: 天然葡萄全體糖原微粒子:
是葡萄屬(Vitis)落葉藤本植物,掌葉狀,3-5缺裂,复總狀花序, 葡萄中最具有護膚效果的是葡萄全體糖。具有超強抗氧化能力,相等維他命E的50倍,能延緩衰老、維護皮膚健康、阻止紫外線對皮膚的侵襲預防動脈硬化,也有皮膚維他命之稱,相等維他命c的20倍,其中含的花青素有美白作用。


Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購



如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
***********************************************************************************************

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!


*************************************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
               ☎ 6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
******************************************************************

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
📫新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk
*******************************
#Avantia #童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #整容#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #聖誕#皇牌產品#優惠#套裝 #三分鐘魔法眼精華 #Elthy silk mask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值#激光#彩光#去斑#宇宙最強#皮膚薄


    

沒有留言:

張貼留言