2016年3月18日 星期五

The Skin Bar Theory of Perfection 24Hrs水感保護膜

最近試左呢個cream, 如果以價格而言,係底用之作,因為 Made in Korea。呢個產品適合唔想太高營養,但又有光滑感嘅效果。而且包裝好靚,真係女係見到都心動啦!

The Skin Bar      日夜水滴.光滑面霜
比水光更水光的-- 日夜爆水彈力面霜




為何分日間或晚間為皮膚補水 ?

日間保護
護膚的關鍵是補水的同時要鎖住水分,要給予肌膚充足的水能量, 提昇肌膚的柔滑感。讓它持續到晚上,令粧容更貼服自然。


夜間修護
於睡眠時皮膚流失的水分, 是日間的4倍, 膠原蛋白流失20%, 那麼為了補充流失的水分及膠原蛋白,相信用一些有鎖緊水份及滋潤性更強面霜,深入修護受損細胞,讓肌膚健康更生


晚間
薰芳水療鎖濕絲感彈力霜 (絲感彈力鎖水霜)
100ml net w.t 3.4 oz
MOISTURE LOCK HYDRA-FIRM ELASTICITY CREAM



能迅速補充皮膚及鎖緊水份,從而保護皮膚,改善角質層。可替代水分子提供造水功能,讓生物薄 膜連結讓肌膚處於飽水狀態。能使肌膚維持長效的保濕及修護,使肌膚潤澤光亮,具有保濕及柔軟作用




特效成份 : 海藻醣 , 透明質酸 , 乳清蛋白 , 山羊奶提取物 , 驢奶提取物, 葡萄籽萃取液 ,杜鵑花酸衍生物 , 金縷梅 , 鼠尾草萃取液 , 迷迭香萃取液 , 薰衣草萃取液 , 洋甘菊萃取液


Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購

如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
*******************************

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!

*******************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
☎ 6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
*******************************

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
📫新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk
*******************************
#Avantia #童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #整容#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #聖誕#皇牌產品#優惠#套裝 #三分鐘魔法眼精華 #Elthy silk mask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值#激光#彩光#去斑#宇宙最強#皮膚薄#The Skin Bar #日夜水滴#光滑面霜
#日夜爆水彈力面霜

2 則留言: