2016年2月22日 星期一

玫瑰痤瘡皮膚要用啱產品,可令皮膚泛紅情況大大改善!

玫瑰痤瘡 皮膚要用啱產品,可令皮膚泛紅情況大大改善!

我有不少客人有患玫瑰痤瘡,經常全面泛紅,呢啲皮膚千萬不要熱敷或蒸面,會令病情加劇。
呢個客人專乘由上水坐77K黎搵我,原來上車到落車,只係25分鐘,真係十分快喎! 所以我住上水粉嶺嘅客人都不少呢!因為我呢度做嘅 Facial可以 Last好耐,所以1個月至幾個月先黎一次做 Facial加買野,順便可以遊覽一下錦上路嘅跳蚤市場和紅磚屋,都是一個唔錯嘅旅遊景點。😉😉😉😉




今次主要想講嘅係玫瑰痤瘡嘅家居護理產品,應該用咩和點用先最好。
次序:




1:卸妝,用 Avantia貴氣卸妝水。客人雖然唔化妝,但都要卸妝,因為有些黑頭粉刺,呢個卸妝可以令皮膚軟化,把污糟野溶化、推出來。




2:洗面,用 Avantia睡寶寶保濕面膜。可能你會覺得好奇怪,點解人日用面膜黎洗面? Avantia嘅產品就係咁奇怪,一個產品,唔會得一個用途,佢嘅產品成分天然,用喺唔同情況就會有唔同嘅效果出現,所以,一定要好有經驗用呢個品牌嘅治療師先可以話到比你知,點用先最好。所以 Avantia係百搭治療性產品。




3:Toner, 用 JFC Oxygenated Toner純氧舒緩平衡液,主要成份是壓縮水份子及氧離子,適合任何皮膚,抗敏、 抗炎同時安撫肌膚及注入朝氣。氧離子能即時煥亮肌膚,加強皮膚對餘下產品的吸收能力,同時有效消炎及鎖靜,於潔面後及隨時隨地使用,令肌膚時刻水漾舒適。含有氧離子的產品亦有溫和的殺菌作用,以不含酒精或強酸刺激皮膚的方法,減低黑頭、粉刺或暗瘡形成




4:Purifying Hydrator淨化控油肌底原液+

Healing Hydrator修復注水肌底原液+
Recovery Moisturizer強效鎮靜修護潤蜜各2滴 溝埋一齊當精華搽面和眼



5:面霜,SOD Vitality Repair Cream基底修補調節霜質感較潤,適合皮膚教乾人士;
SOD High Moisture Cream基底角質水分修補霜質感較爽,水分較高,濕度高的時候用會教合適。
客人因為家中有幾盒童顏霜 Seanol Cream, 但對佢黎講較乾,所以我教佢用少量童顏霜+1-2滴Recovery Moisturizer強效鎮靜修護潤蜜,可以增加面霜嘅滋潤度,更加貼和易推。




6:Mask, 因為客人一直單用 Seanol Cream童顏霜,對於成熟皮膚來說,會比較乾,面上乾紋走出來 Say Hi, 所以我調配了一個滋潤嘅面膜比佢,幫佢迅速去紋。
Avantia Cellular Age Control Mix Cream (701) 金百合離子修復(水晶)凝霜 +

Energizing Moisture Serum Extreme水因子能量精華 +
Recovering Hydra Gel Mask (802) 纖顏修復美白面膜
敷20分鐘後用紙巾抹掉,再用濕棉抹淨。如果天氣太凍或太乾,可以敷過夜,完全沒有起暗粒,十分滋潤,又冇皺紋,真係超正架。YEAH!!!!!!!!


Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購

如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
*******************************

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!


*******************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
               ☎ 6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
*******************************

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
📫新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

http://goodhealth66284883.blogspot.hk
*******************************
#Avantia #童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #整容#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華#jfc#鎮靜#修護#純氧#舒緩
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #聖誕#皇牌產品#優惠#套裝 #三分鐘魔法眼精華 #Elthy silk mask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值#Avantia #產品分享#玫瑰痤瘡 #JFCNaturalSkinCare #skinexpert #O'Brien #Seanol



 

沒有留言:

張貼留言