2016年2月26日 星期五

Jfc對付敏感肌,2日好返晒!!

Jfc對付敏感肌,2日好返晒!!

2月16日呢位客人叫救命,一起身塊面又紅又腫,我教佢用 JFC三支原液黎急救,即晚佢就黎買左8支野返去。
佢用左呢3支💪💪💪最強原液,每樣2滴溝埋一齊當精華搽:


✨✨Purifying Hydrator✨✨
✨✨淨化控油肌底原液✨✨


適合任何皮膚,特別針對油性或毛孔閉塞皮膚, 於補充肌膚水分同時平衡水油分泌,令肌膚底層保持健康的水油比例及更富承托彈力,並減低因皮膚底層缺水而引致油脂分泌旺盛的現象,改善油光滿面、暗粒、暗瘡等皮膚症狀。維他命原B5成分亦能安撫油性及敏感皮膚。
主要成份﹕高分子透明質酸、低分子透明質酸、維他命原B5
 



✨✨Healing Hydrator✨✨
✨✨修復注水肌底原液✨✨


適合任何皮膚,特別針對表皮破損、 脆弱、 敏感作肌底補水及修復液,於補充肌膚水份同時促進皮膚自癒,令肌膚底層能保持健康的水油比例預防敏感、紅腫、開放性暗瘡傷口等皮膚症狀。更有效促進消炎作用,令肌膚更舒緩舒適。
主要成份:高分子透明質酸、低分子透明質酸、細胞生長因子
 


✨✨Recovery Moisturizer✨✨
✨✨強效鎮靜修護潤蜜✨✨


針對破損、炎症、疹類、非常敏感及脆弱皮膚,提供理想的修復及滋潤環境令肌膚康復。蘊含與天然皮脂結構吻合的成份,強化肌膚張力及讓敏感濕疹皮膚於保護下恢復健康。其滋潤特性亦有效鎖水,並可與其他JFC原液及鎖水產品混合使用。
主要成份: 鞘酸、卵磷脂、膽固醇、磷脂質

2月18日早上,客人一早 sent相比我,話我知佢好返晒喇!! YEAH YEAH YEAH!!!
我超開心呀!🙌🙌🙌🙌



Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購


如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
*******************************

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!


*******************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
               ☎ 6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
*******************************

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
📫新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk
*******************************
#Avantia #童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #整容#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華#jfc#鎮靜#修護#純氧#舒緩
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #聖誕#皇牌產品#優惠#套裝 #三分鐘魔法眼精華 #Elthy silk mask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值#Avantia #產品分享#玫瑰痤瘡 #JFCNaturalSkinCare #skinexpert #O'Brien #Seanol

沒有留言:

張貼留言