2016年9月9日 星期五

女神凍齡套裝

一盒#女神凍齡套裝
能給予拉、提、白、細嫩年輕肌膚。


客人用左一星期,已經後生左5年😅😂😂😂如果用晒一盒起碼後生十年吧!😍😍😍😍真係越用越靚女囉!佢用完一盒再入左六盒!!!我話:使唔使買咁多呀!???佢話:朋友見到我靚左,問我用左咩?所以個個叫我幫佢買囉!😎😎😎😎

*發揮強效保濕
*刺激膠原再生
*填充面部皺紋/細紋
*最強拉提面部輪廓

早上噴#女神凍齡噴霧,晚上當然要搽返套強力提升產品至得啦!搽完第2日,想吾靚都幾難啦😎

第一批返嘅貨,喺我未有時間posts已經賣晒喇😎😎😎😎
現在第二批貨到了! 我欠貨的客人,快啲黎啦!留左比你哋架喇😆😆😆😆



Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購
可郵寄/順豐/宅急便 均可提供
*平郵風險買家負擔

如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
******************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
               ☎ 6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
*******************************

歡迎預約做💆Facial
單次付款💰不開療程
💖希望幫到你啦!💖

健康生活治療中心
📫新界錦上路吉慶圍
(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

http://goodhealth66284883.blogspot.hk
*******************************


#reverx #海澡微針 #女神123
#童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #整容#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華#jfc#鎮靜#修護#純氧#舒緩
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #聖誕#皇牌產品#優惠#套裝 #三分鐘魔法眼精華 #Elthy silk mask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值#Avantia #產品分享#玫瑰痤瘡 #JFCNaturalSkinCare #skinexpert #O'Brien #eFresh #Seanol#JFCnaturalskincare #敏感 #暗瘡 #暗粒 #痤瘡 #控油#whiteprotectioncream #pureskincomplex #敏感 #精華

沒有留言:

張貼留言