2016年9月5日 星期一

暑假即將完結, 同學和家長們都紛紛收拾心情,準備開學了!
相信暑假期間, 大家同陽光玩遊戲 不亦樂孚!
但皮膚被紫外光的傷害,可能是你此料不及的!
有見及此, JFC 品牌希望幫助每一位想改善皮膚朋友, 希望回覆原有的光澤透亮
⋯⋯
 
產品原價由$398-$598不等......
現以均一價發售 $1000 任選4件
如果讚好本專頁, 可以在留言並TAG 3位朋友 (粗體為準),可以再送一件給你作為禮物, 換句話說,即是$1000 有5件啦!


今次係超值試用價,各位用家試過覺得好嘅,多多推介比身邊朋友,因為本品牌是不會賣廣告的,以減低成本,將價格降低,將成本回贈用家。每位客人最多可以留言選購2套,即$2000 十件。
留言時 請註明: 我要2套(你要的數量) $1000 5件 JFC natural skin care


獨家代理: 健康生活治療中心

Facebook : JFC Natural Skin Care


Whatsapp ☎66284883 查詢/訂購


如讚好👍及 分享此 post, 再👍讚好本專頁,即可獲贈 VIP卡📰一張及禮物🎁一份(有大有細,隨機抽出)。請留言或 inbox或 whatsapp我,會寄上禮品給閣下!📫📫📫

快啲CLIK入黎LIKE👍我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
*******************************

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!


*******************************

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
               ☎ 6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
*******************************

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
📫新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk

*******************************
#Avantia #童顏霜 #童顏精華面膜 #化妝袋 #整容#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #水光面膜 #Luxelab #頂級 #凍齡精華#jfc#鎮靜#修護#純氧#舒緩
#新救命水精華 #3B精華 #救命水精華 #還原面膜#皇牌救命水#救命水#零瑕還原面膜#透白水光潔面霜#Deirdre #聖誕#皇牌產品#優惠#套裝 #三分鐘魔法眼精華 #Elthy silk mask #Elthy #silk #paper mask#水漾#彈力#蠶絲#面膜紙 #好用#超值#Avantia #產品分享#玫瑰痤瘡 #JFCNaturalSkinCare #skinexpert #O'Brien #Seanol
#JFCnaturalskincare #敏感 #暗瘡 #暗粒 #濕疹 #痤瘡 #控油

沒有留言:

張貼留言