2014年12月26日 星期五

冬季喜愛的產品: Avantia, Biologie Pierre Boutigny,Algodermia, Excelle, 美白 Natural Firming by Jedidiah Fantastic Cosmetics

今年冬天真是好凍!!!唔知你有冇諗過連洗面都懶呢?我就真係極度唔想洗面,因為我唔會用熱水洗面的,會令毛孔粗大,想收細毛孔嘅女士千萬要記住。好彩!我搵到一隻產品叫“乾洗二合一” 卸妝潔面一Take過嘅Skin Caring Make Up Remover, 係Biologie Pierre Boutigny嘅出品。我用化妝棉抹兩三次左右,見到棉花都已very dirty, 再用化妝棉用水再抹。雖然話唔使過水,但始終感覺用水抹下會乾淨啲,抹完真係覺得乾淨同唔乾。當然,本人建議各位只係間中使用此方法,唔好長期使用,吾係有乜野事唔好賴我啊! :'-(

接著,用了白米維他命C喚膚膏,搽完停留5分鐘左右,用水輕力打圈,你會感到有些小磨砂,大約做2-3分鐘就洗左去。你會睇到皮膚白左之外,印都淡左d.

再用意大利Algodermia爽膚肌底液,用化妝棉全面抹做Double Cleansing,搽Avantia 嘅纖顏修復美白面膜RECOVERING CLEAR HYDRA GEL MASK。

功效: 促進細胞更生,除皺回復青春。在暗瘡出現時,用棉花沾上直接敷在暗瘡位置,以作抗菌、消炎、抗皺和紓緩,無形在肌膚表面形成保護面膜。


 下面呢張係乾洗前後,中間做左上面嘅磨砂和面膜,最後就搽左下面啲產品喇。


程序:
1.洗面
2.用化妝棉涂抹爽膚肌底液做

Double Cleansing

3.強效暗瘡消炎水,可把暗粒捽出來
4.EXCELLE Youth Essence

有美白緊緻保濕功效
5.膠原蛋白維他命C面霜





快啲clik入黎facebook LIKE我啦!

https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有任何產品或皮膚問題,歡迎Whatsapp / Wechat查詢。

6628 4883
健康生活治療中心
 


沒有留言:

張貼留言