2015年9月5日 星期六

我的自然療法~唇瘡治療

唇瘡~是一種過濾性病毒,多數人會在唇上,所以又叫唇瘡。 而我由細到大,都生喺面上,仲要咁大塊添!!! 細路女唔識,呀媽話呢啲叫"
蠄蟝賴尿", 治療方法係用墨在患處劃一個圈,等佢唔好再發大喎!就係咁,比人老點左十幾年 TT"
出來工作後,又再發作,我去睇醫生,醫生話呢啲係過濾性病毒,常見係抵抗力弱,情緒或壓力引起。醫生有藥膏比我搽,但係好細支又好貴,而且效果一般,搽左都係好痕,差唔多兩個星期先好返。
我已經有幾年冇發作過,呢個星期無啦啦一夜之間就變成咁喇! 痕到想死果陣,就知道佢原來係生喺面上嘅唇瘡。
Dermo Hydrating SOD-2 2號活力原液 30ml
Total Prevnt(609) 靜肌素精華 50ml
SOD Vitality Repair Cream SOD 基底修補調節霜 30ml
                                SOD High Moisture Cream SOD基底角質水分修補霜 30ml
 
 
多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁和加為朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心

      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言