2015年10月15日 星期四

納米微針第三班又黎喇!


納米微針第三班又黎喇!
上次開左兩班納米微針研習班,返應十分次咁好,客人上完堂都有好好嘅 feedback,仲叫我開多啲班咁話。
上兩堂我發現原來好多朋友對基本清潔護膚都係一知半解,而且手勢唔正確,搞到明明係一個靚女, 但係啲皮膚就好唔搞,仲有提早衰老嘅跡象。我只係教左佢哋少少嘅手法,已經每皮膚即時提升返,真係十分簡單。
今次開呢班嘅主題,除左示範和試用納米微針,仲會教大家自我通淋巴瘦面,自己去眼袋和黑眼圈,幫伴侶按摩呢 part梗係唔少得啦!上次上堂嘅同學,話我知佢同老公按摩,佢老公好開心,仲話好舒服添! 佢完全冇諗過個老婆會識啲野,仲肯幫佢按摩添!夫妻之間嘅關係,原來唔使講野都可以有好好嘅連繫。我聽到真係好開心!! 我當日開班嘅目的,係想令人識得幫自己護理自己嘅皮膚,仲可以同伴侶有好好嘅溝通,都算有啲安慰! 已經有客人叫我再搞,所以定左呢個時間,睇下大家有冇興趣要齊玩下: 

日期: 23/10/2015
時間: 3pm - 5:30pm 
地點: 錦上路健康生活治療中心
費用: $150 ( 費用包括所有堂上用品,完成課程後可全數購買正價產品或指定優惠產品 )

課程內容:~
~正確潔面三步曲示範和實習
~納米微針全套產品用法和功效
~自我按摩手法示範和練習
~自我通淋巴手法
~與伴侶按摩和通淋巴的方法            示範和實習

如有興趣人士,請whatsapp or Wechat 66284883 留坐。
坐位有限,先到先得,以入數為準。

如果今次時間唔夾或者題目唔啱心水,可以話我知你對咩野有興趣,我會盡量安排滿足你哋嘅要求,去較你們想學嘅!

沒有留言:

張貼留言