2015年10月23日 星期五

清潔三步曲~卸妝潔面抹 Toner

每日都好多人問我關於皮膚嘅問題,多數都係關於黑頭暗瘡和暗粒粉刺等...為左清楚啲分析客人嘅真正問題,我都會要求客人 sent張相比我,睇清楚問題所在。
當我每天都跟不同嘅皮膚做分析時,甚至他們會特登入黎搵我做 facial, 可以用儀器黎睇啲皮膚,就更加準確喇!其實,絕大部分呢啲皮膚問題,都係因為清潔唔夠乾淨。客人都有卸妝潔面拍 toner的,但仍然皮膚無改善,咁嘅情況一定係有問題出現。可能係產品問題,質素問題,甚至方法有問題,都會令皮膚變差。
今日講嘅三樣產品( Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水,Energizing 4D Cleansing Milk 4D 美白能量潔膚乳 ,  Energizing Skin Toner能量美白緊緻御膚水 )其實都講過好多次,以往已經有好多好多客人因為用啱方法,而令皮膚變好嘅例子多不勝數。
一般皮膚如果係暗啞,膚色不均,毛孔粗大有黑頭,用呢三支已經足夠,當然要用啱嘅方法和手法;
如果有暗粒暗瘡嘅皮膚,就要喺Energizing 4D Cleansing Milk 4D 美白能量潔膚乳 後用埋Energizing Purifying Form能量葡萄潔膚精華泡泡,可以將暗粒退出來,好快見效的。
另外,早上起來趕返工返學,冇時間慢慢敷4D奶,咁就介紹你用Forever Young-Gentle Cleansing Form活力潔膚乳液。我用呢支 Gel嘅方法比較節儉,可以同大家分享一下。用一個泵泡嘅樽,只係$12, 在吉之島 Living Plaza 有得買。用少許Forever Young-Gentle Cleansing Form活力潔膚乳液加蒸餾水 或過濾水少許,將佢哋搖均,每次用嘅時間只係泵啲泡出來洗面,咁就又平又方便喇!但要留意,千萬唔好貪方便,開定一大樽喺度,以免用得大耐,可能會效果冇咁好。所以,每次我只係開少少,用幾日又再開過,咁就夠新鮮啦!

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,

各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat 
                6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺

沒有留言:

張貼留言