2015年10月16日 星期五

水光槍療程真係No.1好評??

我啱啱睇到有個廣告寫住"水光槍療程 No.1好評", 如果真係好嘅,我都會好建議人去做的。但我知道水光槍療程已經出過好多事,令客人不但只敏感,有些更加留下創傷性疤痕,所以,如果有純外用產品都做到:
1.肌膚鬆弛、下垂者
2.臉部凹陷、平板
3.有細紋、皺紋者
4.肌膚無光澤、彈性者
5.有痘疤、毛孔粗大者
咁做乜要咁冒險做呢啲咁嘅療程呢??

水光槍療程主要嘅賣點係拉提、緊緻、補水、亮膚一次完成!但呢啲效果西班牙嘅 PB SERUM已經可以做到晒啦!已經有好多客人可以證明。

"水光注射 ● 治療原理
水光注射(hydrolifting)的主要物質為透明質酸(Hyaluronic Acid),主要是對皮膚保濕與組織支撐有重要作用。利用水光注射注將含有體內200~300倍的水分的透明質酸(hyaluronic acid) 直接注射到肌膚的,可以提升水分保持能力,使肌膚真皮層充滿水分,改善細紋、縮小毛孔,使肌膚水潤透亮、飽滿膨彈。"

你睇過以上水光注射 嘅 治療原理後,其實重點就係注射! 但你們有冇諗過,用水光槍注射時嘅深度有幾多呢?如果每次注射嘅深度不一致,便會令皮膚出現創傷了!

其實我平常唔會講人地唔好嘅野,自己知就算; 點解今次我咁有感而發,係因為喺我客人當中,真係有人賴左野,敏感到成個豬頭咁,佢黎搵我救命 我先知佢咁大獲!! 所以,想喺呢度提醒大家,對於一試入侵性嘅療程,真係要三思而行呀!

#水光注射 #肌膚鬆弛 #下垂
#臉部凹陷 #平板
#細紋 #皺紋
#肌膚無光澤 #無彈性
#有痘疤 #毛孔粗大

沒有留言:

張貼留言