2015年10月25日 星期日

超新科技無痛治療凹凸洞 Treatment, 西班牙 PB SERUM酵素去疤原液 Renewal Multivit Complex,第二個靚到冇朋友傑作

超新科技無痛治療凹凸洞 Treatment, 西班牙 PB SERUM酵素去疤原液 Renewal Multivit Complex,又一個靚到冇朋友傑作

最近成日都要試新野, 又一客人願意幫忙,比塊面我搞,真係無言感激。

今次試呢個係專治療疤痕,凹凸洞 ,暗瘡疤,曬傷及衰老皮膚
。呢個 西班牙 PB SERUM酵素去疤原液 Renewal Multivit Complex 最特別係裏面有活躍酵素 A,C&E Vitamin Complex 和 KerA PB333, 係有抗氧化,消除自由基膠原增生,袪角收緊,功效神奇。

我諗住做一次唔會即刻見到效果,起碼4-5次先有明顯效果就合理啲。但客人試完個個都過見到效果,啲洞係細左,毛孔肯定細好多啦!每星期做一次,今次比起上一次更加有明顯果效,真係貴野貴得有價值。當然,客人喺呢個禮拜係十分勤力跟我教嘅"  潔面三步曲",所以今次唔使清好多黑頭,傷口少左,自然更加見效啦!

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,

各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,

我會十分感激你,錫晒你的!!!

 

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!

https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心

      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #收毛孔

沒有留言:

張貼留言