2015年12月6日 星期日

E G F Renewal Facial Mask E G F 羽翼緊緻煥膚面膜 一盒六片裝 ,每片 22ml

E G F Renewal Facial Mask E G F 羽翼緊緻煥膚面膜 一盒六片裝 ,每片 22ml
幹細胞 E G F 系列      《已備受皮膚醫生選用》
RENEWAL FACIAL MASK
羽翼緊緻煥膚面膜   一盒六片庒 ,22ml       【PS 001】
晳白緊緻‧減少歲月痕跡
珍貴賦活因子、有效保養肌膚組織
*深層鎖水、保持肌膚彈性
*撫平細紋   *盈潤晶亮膚質


PRO-SKIN羽翼緊緻煥膚面膜,擁有EGF成分,比一般面膜更加能讓您的肌膚變的年輕,有彈性,同時去除臉上暗斑,讓您的肌膚越來越美麗。
PRO SKIN  最新研發的羽翼緊緻煥膚面膜,能有效的保養肌膚組織、活化肌膚,延緩衰老膚質、滋養肌膚,加強白皙、淡化肌膚暗沉、保持肌膚水分,全曰呵護,讓肌膚處於最佳狀態。






成份:EGF、六胜肽、 五胜肽、蘆薈萃取液、膠原蛋白、玻尿酸、天然保濕因。
使用方式: 先將面膜打開敷在臉上,再將白色膠膜撕下,敷約20分鐘後取下,敷完不需要清洗。
建議: 剛使用者 1 - 2 天使用一次,使用半個月後,可一星期使用 1 - 2 次作為保養性產品。
 
goodhealth66284883.blogspot.hk
多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!
快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075
如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat
                6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!
健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #緊緻 #深層鎖水 #彈性 #撫平細紋#玻尿酸 #EGF #皮膚醫生
C o M E T I Q u E B C
RENEWAL FACIAL MASK

沒有留言:

張貼留言