2015年12月6日 星期日

要冇黑頭話咁易!! SKIN Expert Deep Pore Cleanser黑頭潔面泡

要冇黑頭話咁易!!
SKIN Expert Deep Pore Cleanser黑頭潔面泡


好多人問我:唔知點解鼻哥成日有黑頭,吱完又生過,用好多黑頭貼之類嘅產品,都係會不停咁生,唔知點算? 如果你去美容院比人針清,手勢唔好嘅話,仲衰過唔清,分分鐘搞到有凹凸洞添! 所以我會建議客人唔好自己清,最好就係溶左啲黑頭,咁就一了百了!
溶黑頭嘅好處係唔會有傷口,吱啲泡泡出黎洗黑頭位置,就係咁簡。








SKIN Expert Deep Pore Cleanser黑頭潔面泡本身係Gel狀,可以用少許放在手心,加少少水起泡,用泡泡黎洗黑頭,質感十分細緻,唔乾,洗完面感覺十分舒服,洗幾次你已經見到黑頭明顯少左,只要 keep住每星期做1~2次,黑頭就冇定企啦!如果覺得難起泡,可以去買一個泡泡樽,喺吉之島 Living Plaza只賣$12, 加少量SKIN Expert Deep Pore Cleanser黑頭潔面泡,再加過濾水/ 蒸餾水少許,最好不要用水喉水,因為有太多至敏原,將它們搖均,按出來的泡直接使用,十分方便。
P.S. 每次不要開太多泡,用幾日又再開過, 以保持新鮮。

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,

各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,我會十分感激你,錫晒的!!!
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁加我做朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以WhatsApp / Wechat
                6628 4883我會盡量解答你嘅問題嘅!

歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
http://goodhealth66284883.blogspot.hk/?m=1

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面
#保濕 #收毛孔 #美白 #敏感 #缺水 #暗粒 #乾紋 #肌齡逆轉 #成熟皮膚 # 靚到冇朋友 #皺紋 # 清爽 # 健康亮澤

沒有留言:

張貼留言