2015年12月6日 星期日

自己動手做嘅超新科技無痛治療凹凸洞 Treatment

自己動手做嘅超新科技無痛治療凹凸洞 Treatment, 西班牙 PB SERUM酵素去疤原液 Renewal Multivit Complex,又再一個靚到冇朋友傑作


已經寫過幾次呢個專治療疤痕,凹凸洞 ,暗瘡疤,曬傷及衰老皮膚
嘅 西班牙 PB SERUM酵素去疤原液 Renewal Multivit Complex。 佢特別在裏面有活躍酵素 A,C&E Vitamin Complex 和 KerA PB333, 係有抗氧化,消除自由基膠原增生,袪角收緊,功效神奇。




做一次即刻見到效果,客人試完個個都過見到效果,啲洞係細左,毛孔肯定細好多啦!最初每星期做一次,今次比起上一次會更加有明顯果效,真係貴野貴得有價值。當然,客人喺呢個禮拜係十分勤力跟我教嘅" 潔面三步曲",所以今次唔使清好多黑頭,傷口少左,自然更加見效啦!

多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,

各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,

我會十分感激你,錫晒你的!!!




P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!


快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat
                6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心

      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

#暗瘡 #暗粒 #凹凸洞 #美白 #去印 #修護 #色班 #黑眼圈 #去油 #清黑頭 #美肌 #扮靚 #瘦面 #保濕 #閉合性粉刺 #粉刺 #收毛孔

沒有留言:

張貼留言