2015年5月31日 星期日

熱能氣化儀~健康生活治療中心有得做喇!

油脂粒,微絲血管,太陽斑,近呢幾個月,好多客問我有冇脫墨,脫疣和斑等,所以我就四圍搵啲安全可靠嘅儀器。搵左幾個月,終於喺美容展見到呢部叫熱能氣化儀嘅物體。
呢部儀器有好多功能的,包括: 去除色斑,老人斑,肉粒,色素痣,紅痣和疣……。呢部野因為對我黎講太貴喇,所以都考慮左好耐,終於決定左入呢部機,一開始希望優惠左自己啲VIP 客戶。以超級優惠價比VIP嘅你試下,感受下。呢部機嘅特點就係做嘅過程唔係好痛,因為我自己本人喺十分怕痛的,又怕唔安全,又怕有疤痕……真係好多野驚!!所以,我真係好小心翼翼咁揀,我睇過好多video和親身試吓,做嘅時候真係唔係好痛,只係自己心裡有啲驚。做嘅過程只係1-2分鐘左右,當然,如果塊面有好多要解決嘅問題,就當然唔只1-2分鐘啦!
呢幾日我就要去上堂,學習如何操作這部儀器,雖然我對操作儀器嘅經驗都十分豐富,但都要詳細了解下有冇咩要留意的。
而家仲未可以定價,但一開始都會用一個吸引嘅優惠價比你哋試下。繼續留意下我嘅新動向啦!


歡迎預約做Facial : 6628 4883
 (Mon~sun 11:00 - 11:00)
元朗錦田吉慶圍 (蔡菜館對面 or錦田 紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言