2015年5月8日 星期五

如何選擇優質化妝棉~健康生活治療中心

好多人都會問我:用 卸妝棉抹Avantia嘅卸妝液,用左5-6片,都仲未起到泡? 咁我就會問:你用乜嘢化妝棉? 通常都會話用麗的 或在莎莎莎、卓悅、屈記等地方買嘅化妝棉。呢啲化妝棉大部分我都用過,一係好厚,吸水力強,咁你嘅卸妝液應該好快就用晒架喇!我試過好多唔同牌子和質地嘅化妝棉,有好多都好容易爛。 啲客人問我點解會咁,我可以話你知,呢啲係同市場策略有關。因為,如果你用得快啲,咁你就會好快再快,嘅先有生意做吖嘛! 如果用我哋美容院訂果啲,我一片棉花可以分4~6片黎用,真係買一包用好耐,我幫啲客訂,佢哋都話成年唔使買化妝棉喇!因為真係好襟用,當然,要配合埋我教嘅用法和手勢,咁就相得益彰啦!
每次返黎啲化妝棉,質素和價錢都有唔同,有時可分四片,有時分六片,當然六片果隻就貴少少。大家可以睇到第一張相一分為二,抹完Toner5,6,7,8次之後,就變到第一張第三片咁,抹咁多次都唔爛晒,打開仲係咁嘅樣,都咪話唔堅!
第二,三張就係一開六片嘅其中六份一,我用黎抹TONER, 眼面頸共抹左4-5次,就變成咁,你睇下吖!真係要抹多幾次架,洗完面抹TONER,仲係咁DIRTY, 如果冇做呢個STEP,咁呢啲野就係停留喺你面上,咁點會唔出粒粒呢! 所以,TONER我真係用好多,越抹得多,補濕就越多,可以平衡PH值,令皮膚更加容易吸收產品,唔好比啲污糟野阻塞毛孔,搽精華都用少啲,吸多啲架! 大家不防試下吖!
第四張相就係一片片好薄嘅化妝棉,有啲客喜歡呢種,薄薄地,一片就可卸全面,十分襟用,但我個女就唔喜歡呢種,話唔夠滑喎!可能佢皮膚太幼滑喇!
如果大家想我幫你訂化妝棉,一定要預早講,因為我每一次訂完一批,就要再等好耐先再訂架喇!


溫馨提示:本店會跟據閣下的order訂購所需產品,一經确認,請勿更改order,因為各大批發商不設退貨或換貨服務,敬希各位見諒!希望大家買完啲產品返去,真係可以幫你改善皮膚嘅問題,千祈唔好亂買亂試,咁只會浪費金錢。因為產品種類什多,好難每隻產品都可以介紹到功效和適合乜野膚質,我會盡量寫多幾篇關於產品點用先最好效果,同埋啱乜野皮膚,但你都可以直接whatsapp 6628 4883問我。

歡迎預約做Facial : 6628 4883
 (Mon~sun 11:00 - 11:00)
元朗錦田吉慶圍 (蔡菜館對面 or錦田 紅磚屋斜對面)

 **本網站售賣之產品,全部由本港代理商直接入貨,而且每星期都會補貨,各位美男美女們可以放心使用。

沒有留言:

張貼留言