2015年5月12日 星期二

超正頸膜面世~健康生活治療中心

尋日去第八屆姊妹美容展工作,順便睇下有咩新野正野,介紹比大家。自己一定買返黎做左白老鼠先架啦!用得好先會同大家分享,唔好浪費時間寫啲冇謂野。有客戶所拜託我q搵頸部產品,因為市面上唔多呢類野,好嘅當然更少啦!我見到呢張頸膜,覺得佢好靚,又好高級咁,就買返黎試下啦!我呢排冇乜搽頸霜,就係為左要試野,否則,試乜嘢都唔會有咩效果,因為,實在平時照顧得十分細心嘅!!!hehe !!
呢隻Collagen Crystal Neck Mask 係做緊緻嘅,啲精華係水狀,敷左30分鐘,但袋裡仲有好多"精華水",我當然唔會side, 搽上全面都搽唔晒,敷完頸膜後,見到頸部皮膚好白滑緊緻,因為我把"精華水"搽埋面,明顯見到連面都白左一個tone, 因為係"精華水",所以一啲都唔立,好爽好容易吸晒,再摩下啲皮膚,真係好鬼滑呢!所以,我決定今日去入貨返黎益大家,等大家都可以試下,滑下,緊下,靚下!


歡迎預約做Facial : 6628 4883
 (Mon~sun 11:00 - 11:00)
元朗錦田吉慶圍 (蔡菜館對面 or錦田 紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言