2015年7月17日 星期五

Avantia Recovering Hydra Gel Mask (802) 纖顏修復美白面膜超勁,貴買平用

16/7有個又心急,又敏感嘅靚女,睇到我個博客,即晚收工就要黎做Facial。

敏感嘅皮膚真係唔應該成日隨便試新產品,好似呢位靚女,知道自己咁敏感,曾經試過用一張Dr. Wu 嘅paper Mask, 佢比張相我睇,真係唔知到係佢囉! 正所謂腫到"呀媽都唔認得",我都唔知點樣形容比你知,一句講曬: 好鬼腫"。 佢竟然仲夠膽用咗名為:去黃神器 idelpeel 。 我想話比大家知道,敏感皮膚唔可以做peel, 因為產品成份有果酸,果酸係會令皮膚變薄,刺激皮膚,令皮膚泛紅。所以,如果覺得自己係屬於敏感肌,千萬不要經常轉護膚品,因為皮膚要不停適應新嘅成份,有可能負擔唔到,令皮膚又再次敏感起來,咁你就會覺得自己長期都處於敏感狀態。我會建議敏感肌嘅朋友,如果搵啱自己皮膚嘅產品,就唔好隨便試新野,除非,你而家用緊嘅產品,用左成支皮膚都冇好到,咁真係應該轉護膚品喇!
仲有, 敏感不可按摩。廿幾年前做Facial,一定要按摩和倒模,以前啲美容師按摩,會好用力咁去按你塊面,其實,過分用力按摩會令皮膚有過多嘅摩擦,令皮膚紅,痕。而倒模粉,除非係真係好貴嘅模粉,先會有效果,否則,一般嘅模粉,係冇任何功效,純粹係包住你塊面,等面膜吸收啲。但係,如果你敷個靚嘅cream mask, 跟本無需要倒模,浪費時間!!
佢買左好好Avantia嘅產品,但係唔係好識用,我當然唔介意教佢點樣用得好啲啦!
呢啲產品除咗泡泡唔係好啱佢用黎洗面之外,其他都冇問題。我建議佢用Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水And Energizing 4D Cleansing Milk 4D 美白能量潔膚乳, 我幫佢用完都完全冇敏感嘅問題。

其實,佢除咗皮膚比較敏感,其他問題都冇乜,所以,佢想自己瘦啲,個鼻高啲,我當然會滿足佢嘅要求啦!做Facial都可以做到架!唔一定要去韓國整容嘅!!!
佢話我知,佢用左呢個
Recovering Hydra Gel Mask (802) 纖顏修復美白面膜
只用左三次,已經覺得好靚。敷完皮膚冇咁乾,又唔紅,即時見到效果咁話。
而且,佢面上嘅粒粒仲即刻消失埋,第二日皮膚有光澤。
有客人問我點解呢支野咁貴,
呢啲咪叫做貴買平用囉!!!



多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)



沒有留言:

張貼留言