2015年7月11日 星期六

唔想成面油脂粒,唔好再用卸妝油

三日前收到呢個WHATSAPP,佢對自己的皮膚都幾清楚,佢講果啲問題又真係冇講錯。
佢皮膚出油,係因為底層乾,皮膚嘅自動機制知道唔夠油去保護皮膚表面,所以就會出油黎保護表層皮膚。
如果閣下經常搽野乜都要"爽爽爽",咁你多數係成日出油架喇!!
佢眼週和面好多地方都有油脂粒,呢個係因為佢用左卸妝油。
卸妝油的確係好方便,但大家有冇留意到,卸妝油嘅原理係將化妝品溶化,
用水洗走,之後好爽。
通常會用紙巾印走水分,就係咁, 果啲油就留低喺你嘅面上,
暗瘡和暗粒就此產生了.

其實, 她已經用緊Avantia的產品,半年,
但未見果效,咁係因為用錯方法和次序.
我只是教授她正確方法和一些技巧,
她即時已見到明顯效果,
 
因為她太多油脂粒, 所以我建議她用溶脂精華, 大約四日, 大部份油脂粒會冇左架喇!
 
 
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
我係示範左點樣用Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水 和
Energizing 4D Cleansing Milk 4D 美白能量潔膚乳   嘅方法比佢睇,自己親身感受係最好嘅,由其是點樣起泡,真係有啲技巧嘅!所以,大家可以黎試一次Facial,我會細心教大家點樣用每一個產品。
講真,識用同唔識用係有好大分別嘅!!

沒有留言:

張貼留言