2015年7月9日 星期四

NMS納米微針~白滑緊緻收毛孔,仲醫凹凸洞!自己做一樣咁靚!!簡單,舒服,冇痛楚!!

27/6/2015
她是第二次黎做Facial, 今次黎度食埋晚餐先開始做,唔使咁趕嘛!!
佢啲皮膚比起第一次,真係好左超多!!上次佢做完Facial兩日後,話我知佢男友話佢唔同左,點解靚左咁多!!佢開心到暈啦!!!佢話佢係一個好懶嘅人,成日唔搽野,仲成日貪方便,用卸妝油落妝。我做Facial咁耐,每次見到客人皮膚起晒油脂粒,毛孔塞晒,一定問佢係咪用卸妝油,我係百發百中的!!! 所以在此告訴大家,想皮膚好千萬不要用卸妝油,堅會生粒粒架!!如果買咗就送比人(係你好憎果個……), 否則,就放去垃圾桶吧!
 
今日我幫佢做NMS納米微針,真係靚到呢……
毛孔細,皮膚白滑,緊緻
冇得輸!!!
因為太靚喇!所以佢成套NMS買返去自己做,
我當然會親自教授啦!
冇諗住要買咁貴嘅野,所以又要即刻過數比我喇!!
哈哈哈哈!!!
佢話照鏡見到自己仲靚過化妝!!!
呢套野真係唔平,因為唔係客貨裝,
成套都係美容院裝,超大支,
成500ml一支,真係有排用喇!
成套野有5件:
洗面奶,動力水,磨砂,三重精華和排毒面膜
佢朋友冇見佢一排,話佢毛孔細左,皮膚好左,
只係啲凹凸洞仲未搞得掂!!
以佢咁勤力做呢套納米微針,
相信十次會見到凹凸洞都會明顯好左!!
呢個係佢自己做完第一次納米微針
第二次白淨和毛孔細緻左
第三次除咗再白滑左,細心啲睇下!!
啲凹凸洞係漲返啲,冇咁深架!!!
仲有佢啲敏感皮膚,都冇咁紅喇!!
Yeah!!!
其實,敏感皮膚唔應該磨砂,但納針嘅磨砂係越磨越靚的!!
絕對唔會敏感!!
第一次嘅凹凸洞
第三次嘅凹凸洞,真係平滑左架!!


P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言