2015年7月17日 星期五

NMS納米微針~立刻收毛孔,白裡透紅,敏感皮膚都啱做

今日 (17/7/2015) 有個客人黎指定要做納米微針Facial, 因為佢好怕痛,知道出面而家好多人都試過嘅海澡矽針、微針等等,都會脫皮和好痛,同埋佢係一位醫護界人士,好清楚呢啲係創傷性嘅野,會有好多風險,如果喺脫皮過程中,萬一有細菌感染,咁就有機會有疤痕,咁就一世喇! 所以,佢見到我呢個blog寫納米微針咁神奇,竟然一啲都唔痛,就好想試下。
佢做嘅過程中,係瞓著左嘅!咁肯定唔會痛啦!做完之後,佢塊面靚到到白裡透紅,差唔多冇毛孔,暗瘡印淡晒,佢直頭話唔使化妝,就咁走就得喇!咁我當然要幫佢搽返晒精華和面霜,防曬一定唔少得啦!

多謝呢位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心
      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言