2015年9月16日 星期三

靚到冇朋友呢個女仔,一星期後嘅報告

 呢個女仔今日仲喺日本玩緊,睇到我post佢張相,就即刻報告下做完"靚到冇朋友"一個星期後嘅情況。
"見到你個post先醒起唔記得報告做完靚到無朋友個每日狀況😅
不過到左今日差不多一星期後皮膚依然好鬼白滑👍👍👍"
 

                     尋晚先post"靚到冇朋友",
今日已經好多朋友問我呢個treatment嘅野。
暫時已經可以黎試呢個treatment,
收費比平時加多少少,
因為果支精華原液成本唔平,
所以都要收返個成本咁啦!
呢個Treatment要用一部新嘅儀器黎做,
所以又係一個成本黎。
但每個試過嘅客人,
都話物超所值,
見到效果就一啲都唔貴。
 
 
 多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat
6628 4883我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


健康生活治療中心 新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

#保濕 #收毛孔 #美白 #敏感 #缺水 #暗粒 #乾紋 #肌齡逆轉 #成熟皮膚 # 靚到冇朋友

沒有留言:

張貼留言