2015年9月2日 星期三

Wandering Eye Treatment 亮麗明眸眼部療程

早前我做promotion時,有好多客人買左 Wandering Eye Treatment
亮麗明眸眼部療程,但唔係好知道點用。咁我就喺度講解一下啦!

呢個treatment 嘅革命性配方有效針對不同眼部肌膚問題。
第一步針對下眼皮,一次過擊退黑眼圈、眼袋及細紋;
第二步針對上眼簾,即時提升鬆弛及下垂的眼簾,重塑眼部亮麗輪廓;
第三步針對整個眼部周圍之肌膚,舒緩肌膚同時注入養分。
只需三個步驟即可瞬間令雙目回復明亮迷人。   


亮麗明眸精華              5ml x 5   
亮麗幹細胞提升眼霜  1.5ml x 10 
亮麗補濕抗氧眼膜      6ml x 5

一般黎講,每一小盒用兩次,如果你自己慳慳地,都可以用3-4次,但效果當然會冇咁明顯啦!
一盒十次,有五個小盒,而且外形靚仔,送禮物比朋友真係大方得睇架!
呢個療程喺美容院做大約收$350-500一次,如果收得平過呢個價錢,
咁佢應該每次只係同你用少少啫,
咁效果就未必咁好喇!
其實,而家產品咁普遍,呢個treatment又唔難做,自己喺屋企做就唔怕受騙啦!


使用方法:
1.亮麗明眸精華按摩直至完全吸收,或者用導入儀把精華導入,無須清洗。

2.亮麗幹細胞提升眼霜輕柔按摩直至完全吸收,按摩時最好用眼部提升收緊按摩法,會更加明顯見到收眼袋和黑眼圈,無須清洗。 

3.最後塗上「亮麗補濕抗氧眼膜」敷15-20分鐘。 一支可用2-4次,厚敷會靚啲。

4.全面清洗。 

5.完成後塗上緊緻眼霜。


多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁和加為朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心

      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言