2015年9月8日 星期二

不停生暗瘡急救法~"泥+寶 超work

12/8/2015 呢個女仔黎做FACIAL,因為佢就黎結婚,想搞返好塊面,靚靚咁結婚。呢個當然冇問題啦!因為係我嘅強項!! 好多客人最初都淨係喺我度買野返去用,但我覺得唔係就咁"你肯買,我就賣"咁就算,我真心希望幫到每一個客人真真正正咁解決問題。 因為我幫咁多客人做FACIAL和皮膚分析,好大部分都係用錯產品引致嘅!當發現自己嘅問題越來越嚴重,就會瘋狂咁四圍買野黎試,乜嘢都去試一餐,無論價錢貴定平,總之人地寫話好,佢就會去試。但我唔喜歡用呢個方式賣野,因為,客戶可能買左啲佢唔啱用嘅產品返去,到時就嘥錢嘥時間喇! 所以,我反而喜歡客人問得清清楚楚,啲產品係咪真係啱自己嘅皮膚問題,係咪真係幫到。我做過好多case,啲客係咪都買返去,用左幾次發覺唔work,又放左喺度,所以,我會建議大家,就算要喺網上購物,最好搵啲有人可以跟進你個案嘅店幫襯,因為用嘅過程可能有唔明或者用唔到所講既效果,都有人比你問下,係咪用錯方法,而唔係買完就算。
我鐘意幫人幫得好徹底,唔鐘意你買完呢樣,你用唔到效果,就話係你皮膚嘅問題。我覺得凡事都有解決嘅方法,只係你肯唔肯花時間去諗啫!
好似呢個客人,佢原本只係想買一支AHA LOTION,但因為有好多客人買左呢個產品,都係用錯方法,搞到皮膚好敏感,泛紅等,所以要小心使用。
 
 
 
 
 
呢個客人用嘅產品都係網店購買,唔知有冇人跟進的,因為佢啲暗瘡問題已經持續左一年多了!
有好多暗瘡暗粒,黑頭走米,係要清出嚟先會好,自己無啦啦唔會好返架! 佢過去年幾,冇一日係唔爆瘡架,咁可憐,點忍心唔幫佢呢!

第一次我幫佢清晒啲暗瘡暗粒出來,佢嘅問題係落妝唔乾淨,引致毛孔閉塞,千萬不要用卸妝油,死梗!!! 我做咁多客,十個用油卸妝嘅,十個都係呢啲問題,冇得走!!
第二次黎之前,佢影比我,話果啲暗瘡好興奮咁,齊齊爆!!! 好傷心呢!! 呢次我諗左一晚,用咩方法幫佢最有效呢! 最後,我決定用"泥+寶"療法~摩爾泥+睡寶寶療法。
 
 
 
網上都有人教用"泥+寶"點用,但好多客人話我知冇料到!! 我問佢哋點用法,佢哋就係將呢兩樣野mix一齊黎敷!!! HELP !!! 唔係咁用架!! 請大家睇下面嘅相,呢個用法超掂。我幫果啲嚴重暗瘡客,都係用呢個方法,全部做完都得,自己屋企做仲好,因為敷完泥可以去沖涼,一次過洗晒去,唔使煩,慢慢抹!!
 

27/8/2015佢話我知,做完"泥+寶"之後,已經連續四日冇爆瘡喇!好感動呀!!! 佢話已經有一年幾未試過有一日係唔爆瘡架!到尋日7/9/2015再黎做FACIAL,前後三個星期,都冇爆瘡,淨返啲印咋!! 所以,如果你都有同樣嘅暗瘡問題,不防試下呢個方法,或者真接約我,詳細教你點做。
 
多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat
6628 4883我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言