2015年9月1日 星期二

Skinvital~ W Cream Whitening Elixir 亮肌透白當歸抗斑日霜 令你膚色均勻有光澤

我有一個客人好鐘意試新野,佢特別喜歡一啲旅行裝嘅size,因為佢成日飛,Travel Size方便啲。佢見到Skinvital出左一套旅行套裝,就即刻叫我幫佢訂一套。早幾日話我知,呢條line價錢平,但竟然有驚喜,叫我要寫下呢隻W. cream喎!


                  呢個"亮肌透白當歸抗斑日霜 " 適合色素不均、色斑及暗啞灰沉肌膚,質感一啲都唔立,對我黎講可以話係啱啱好。早兩日佢帶朋友黎做FACIAL, 問我點解咁白淨又有光澤,係咪又做左"注顏機"? 我話冇,你叫我要寫W. cream嘛,咁咪要用多幾次,先可以寫到真感覺出嚟嘛!

 W. cream嘅質感豐潤軟滑的草本抗斑日霜揉合有機山茶花、圓葉當歸、清酒酵素等珍貴草本及天然提取物,幫助肌膚活化去瘀,增強循環功能及免疫能力,趕走黃氣、灰沉、瘀黑,分解色素,平衡膚色,為肌膚提供養顏要素同時煥發光華亮采及健康朝氣.配合氧化鋅及二氧化鈦物理防曬成份,加強抵擋紫外線功效,防止黑斑形成及陽光引致皮膚衰老,有助保持肌膚潔白剔透.所以,我喺屋企唔出街,搽左W. cream就唔使再搽防曬啦!當然,如果要去戶外,就要補返SPF30-40度嘅防曬喇!

 

主要成份:有機山茶花精華,圓葉當歸精華,藥蜀葵萃提取物,仙人掌萃取物,清酒酵素,活氧因子.

 

使用方法:

早晚使用;取適量以向上手勢輕輕塗於面上直至全面吸收。


多謝各位客人在Facebook留下的評論,咁係對我好大嘅支持,
各位如果黎過都覺得好嘅,除咗LIKE我粉絲專頁外,都可以咁樣支持我,
我會十分感激你,錫晒你的!!!
 
P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁和加為朋友啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
                                        6628 4883
我會盡量解答你嘅問題嘅!
歡迎預約做Facial, 單次付款,不開療程,希望幫到你啦!


                                     健康生活治療中心

      新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)
有60ml 和 15ml 旅行裝可供選擇 

SKIN VITALS ~

源自美國加州的Skin Vitals研發理念源於發掘理想皮膚的活化「肌因子」,提倡採用天然有機成份,配合嶄新取存科技,直接把大自然寶貴精萃傳送肌底,優化肌膚素質,保存青春,實現理想中的優質健康肌膚,讓活力及美麗生生不息.
Our Concept begins with looking into the mirror realizing imperfections and yearning for skin without flaws. With that as the driving force behind our research and development, we aim to seek the vital elements to preserve skin vitality and instill them in skin care products and practices, bringing to the horizon safe and effective formulas that leave the skin nourished, refreshed.

沒有留言:

張貼留言