2015年6月1日 星期一

熱能氣化儀分享

今日親眼睇住老師操機,幫一位同學仔的微絲血管好容易就消滅左!!!嘩!!!神付奇技!!!想當年,我去DR 美容集團,用左$3××××做左六次彩光,想脫一粒墨屎和鼻上以前比啲無良美容師吱到成個鼻都係嘅紅血絲,最後,唔單止粒墨原封不動,啲紅血絲到而家仲跟著我走過好多個年頭!!!所以呢!!!科技係日新月異嘅!
老師三兩下手勢就搞掂左,都未有機會影事後相,啲同學就急不及待地叫老師幫佢做其他黑頭粉刺大孖瘡等。呢位同學真係著數,唔使錢就有大師父幫佢做左咁多粒瘡瘡,不過,呢位同學真係成面都係!!!我估,呢個課程完結時,就算每日都係佢做model,都未必做得晒!!!我淨係影左大孖瘡嘅事前事後相比大家睇下!

大家可以睇到,粒大孖瘡成粒乾晒!!!呢粒瘡真係做左好耐,老師將瘡裏面嘅膿血等都吸左出黎,真係吸極都有架!呢粒瘡嘅size係11-15mm, 睇返收費表,每粒要收$1500,我自己都覺得幾貴囉!但佢嘅好處係快靚正,唔會返發,做嘅過程中,一路將粒瘡氣化左,乾晒就自然好返啦!出面好多時針清完可能都未必清得晒,又會再發炎,又生過,再搞唔掂可能會變石頭瘡!!!而且,針清傷口大好多,用嘅時間長好多,效果當然冇咁正啦!一次過夠掂晒喎!傷口仲要即時埋口,過幾日睇下可否影到相比大家睇下康復成點先!

沒有留言:

張貼留言