2015年6月15日 星期一

因腰太幼而爲買唔到衫而困擾嘅少女要做瘦面FACIAL

6月12日晚上23:59有人apps 我,問我有咩FACIAL做, 其實呢個問題,有好多想黎試FACIAL嘅朋友都會問我,但其實對我黎講都幾難答。因為我覺得set好左嘅treatment唔一定啱每個人,因為我做FACIAL係會睇返你當時嘅皮膚黎決定點做和用什麼產品,皮膚唔會個個一樣,又唔會日日一樣,甚至早晚都可以唔一樣。所以,喺呢個moment,我決定要爆……改一個爆嘅FACIAL名,就叫做 "任我做"療程。因為,每一個客人黎到,我係會根據佢嘅皮膚問題而決定用什麼產品和儀器的。不如我就講下呢個客人嘅過程比大家都知道吓我大概係點樣做吧!
首先,我要知佢係什麼皮膚,先知大概做什麼FACIAL。佢話佢自己係敏感加乾,影比我睇佢而家用緊嘅skincare product, 其實大部份都OK嘅,但竟然裏面有Energizing Purifying Form能量葡萄潔膚精華泡泡,呢個產品絕對絕對唔啱乾嘅皮膚使用。佢仲話佢係喺門市買,係美容師介紹比佢,淨係同佢講:千祈唔好慳住用!少女十分困擾地回家用左一星期,一開始有脫皮現象,返去問美容師點算,美容師叫佢唔好洗面洗咁耐。後來,少女在網上搜尋Avantia,就發現到一個blogger,寫好多關於Avantia產品使用的文章,叫做"健康生活治療中心" 。 少女覺得這個blogger好直接、肯定、有自信,所以就想去試吓FACIAL,。 少女真是心急得要命,13/6晚上就要去試FACIAL了! 原本健康生活治療中心的booking已滿, 但少女的誠意打動了美容師blogger的心, 所以就算自己已經很累,都抽了一個時間給她,自己的晚飯時間就縮短些吧! 誰不知,本來約左8:00pm, 少女竟然7:30就到了! 美容師正想進行晚餐的時候,門鐘已經叮噹噹的響起來。一位十二歲的妙齡少女招呼這位早到的少女到美容房稍作休息,美容師就急不及待地完成自己的晚餐後,立即去接待心急的少女。


一開始睇到少女嘅皮膚,真係要點脫皮現象,應該就係用左
Energizing Purifying Form能量葡萄潔膚精華泡泡洗面後的脫皮現象。呢個產品如果單用作洗面,只適合油性和暗瘡皮膚,如敏感皮膚就可用在T zone,當深層清潔咁都得,要避開敏感肌。
首先,用Avantia Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水徹底卸妝,就算客人沒有化妝,仍要用這卸妝水做卸妝程序,因為這產品除了可以卸妝外,還能把皮膚的污垢溶化,以卸妝棉拉出來,所以一定要用優質卸妝棉來卸妝,客人用麗的化妝棉就不能做到這個效果,因為質地唔同,不能把污垢拉出,只可以它用來抹toner。接著, 我用離子潔面儀和Energizing 4D Cleansing Milk 4D 美白能量潔膚乳幫她洗面,過程大約20分鐘,當洗到半邊面時,我給她一面鏡子,她看了!!嘩然!! 點解咁白嘅???這個就是Energizing 4D Cleansing Milk 4D 美白能量潔膚乳的神奇效果了。如果閣下用唔到呢個效果,咁應該係閣下唔識用,所以未成功啫!這個時候,又是照妖鏡出場,用它來看面上的皮膚問題,是十分清楚的。少女的暗瘡不多,但下巴就有粒粒,毛孔粗大的地方,每一個毛孔都被油脂塞住了!最重要的是,在咀角兩邊有很多黑頭和粉刺!!!很多時候,人們洗面時都很容易忽略了這個位置。原本可以直接針清,但因為她的皮膚十分敏感,易紅,所以我先用heating mask溶化多餘油脂和推走一些較淺層的暗粒,抹走mask後,一些較硬的黑頭暗粒也被軟化了。好不容易把那些暗粒拿出來!!要令到客人沒有痛楚,又不可大力按壓皮膚,這會令她的皮膚紅腫和受傷。事實上,她並非baby fat, 返而是頸部比較粗,是淋巴塞,有炎症以至頸粗和面漲,這些都是水腫,所以用消炎的儀器可以幫助她收傷口,還可以張水腫去掉,再做緊緻程式,當然需要加入緊緻精華導入,效果會更明顯。最後,當然要敷收毛孔面膜。我替她選了Avantia Balance Mask (303) 光滑平衡面膜, 20分鐘後,她的皮膚白滑,V型面孔當然不在話下,她離開時已是晚上十一時多了,在回家的路上仍不忘告訴我: 佢靚得濟比仔昅!!! 



講返轉頭,話說呢位少女叫我寫多啲文章,話好好睇喎!又話我喺Facebook嘅廣告太少,粉絲都唔夠多,做得咁好應該比多啲人識咁話。我就話: 我唔想太出名,如果唔係就會太忙,冇時間做自己喜歡的事。況且,我唔需要搵好多錢,所以唔使太出名。佢笑完講左件真人真事我知,
話說佢同個朋友仔去街買衫,睇來睇去都揀唔啱,朋友問佢點解揀咁耐都揀唔到?少女話:你唔明架喇!我其實好困擾,因為我條腰太幼,買唔到衫,所以好困擾!!!
嘩!!!我笑到爆晒咀,又聯針咁滯!!!所以,要同大家分享下呢啲咁爆嘅野,等大家都開心吓,笑吓!!



P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
6628 4883,我會盡量解答你嘅問題嘅!希望幫到你啦!


健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言