2015年6月30日 星期二

亂咁試減肥方法,搞到面和身都出敏感疹~注氧儀可快速治療

24/6 收到客人傳來一個傷心的信訊息,話佢突然成面起晒敏感粒粒,連身都有!!堅誇!!! 原來佢就嚟做姊妹,想用平價方法減肥。 佢聽老闆講話佢工人飲左一個配方嘅飲品,一個月減左十幾磅,佢咪諗住試下得唔得囉!

客人試左呢條"菲律賓減肥方" ,工人減左十幾磅,佢都飲左成個月,就生到成面和身都係粒粒!!
好明顯係香港人同菲律賓人嘅體質唔同,唔受得啦!搞到敏感出來了!其實啲粒粒都似荷爾蒙失調。
26/6 黎做Facial, 我一定會出盡法寶去救佢啦!佢塊面係命根黎架!!!
用Avantia Comfort Makeup Remover高效抗氧化貴氣卸妝水後,
再用Overnight Sleeping Mask (301) 睡寶寶高效能美白保濕面膜和離子儀洗面,
之後我用左意大利嘅多美雅香薰爽膚水黎抹面,因為佢嘅敏感係皮膚有拿拿地嘅感覺,用呢隻爽膚水就唔會有咁嘅情況出現,而且敏感會好快靜下來。
呢個時候,可以順便幫佢做埋內分泌失調,當然係儀器啦!我唔識氣功架!!! 哈哈哈!!!
接著,用大量Bio-Elements Complex 12 細胞修復礦物12 搽面,
再加注氧,因為注氧可以消炎,令敏感和濕疹症狀都可以舒緩,過程十分舒服的,佢直頭想瞓著!!
之後敷返個Balance Mask (303) 光滑平衡面膜 ,記得要用紙巾抹乾淨,再用濕棉花抹下,
咁塊面即刻靚晒又有光澤啦!
做完FACIAL,一定要搽返啲靚野先得,唔係乾增增點出街呀!
敏感最好用呢啲:
多美雅香薰爽膚水
Bio-Elements Complex 12 細胞修復礦物12   
SOD Vitality Repair Cream    SOD 基底修補調節霜 
水感防曬霜SPF30
多謝晒!!
埋單 $3××
一啲都唔貴架!!
唔使清粒粒,所以收平啲啦!!
記住,有暗瘡,比蚊叮,紅腫都可以用我介紹嘅暗瘡膏,即刻止癢,消腫快,暗瘡好快謝!!

請救萬人的神奇暗瘡天敵-Acne Cream and 強效消炎暗瘡水 http://goodhealth66284883.blogspot.com/2014/12/acne-cream-and.html



呢個配方比大家睇下,係叫你唔好亂試野,好易出事的,到時咪走黎搵我做注氧治療敏感,咁就笑死我架喇!!



P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
6628 4883,我會盡量解答你嘅問題嘅!希望幫到你啦!


健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言