2015年6月11日 星期四

5小時神級Facial~健康生活治療中心

每個客人喺我度買完產品,我都會寫比你哋每一個產品嘅使用次序和用法,而每一個客人買左啲乜,我都會記錄底,因為,我覺得有一日客人突然皮膚遇到問題,咁我就可以跟據客人手上有嘅產品,去幫客戶即時解決問題。 5月26日有位新客特登黎我度買野試產品,買左成個鐘添!因為佢未用過Avantia呢條line, 所以我就逐一講解和試比佢睇,教佢點用先最好,所以,佢係可以用卸妝水起到泡的!!
當日我用"照妖鏡"睇下佢嘅皮膚,真係唔好意思咁講,係污糟得好嚴重果隻,可以話佢成個額頭都係有膿嘅黑頭, 而面上嘅油脂和走米粉刺當然唔會少啦!我就介紹左下面呢啲產品比佢用。佢用左兩個星期左右,今日過來做FACIAL, 原來佢人生係第一次出嚟做FACIAL, 當然,原來佢上網睇左好多,又問左啲朋友仔喺我度做FACIAL係點,先至決定黎搵我做FACIAL。 

我今日淨係約左佢一個,所以可以做得徹底啲。首先,我用儀器幫佢洗面,唔係普通洗面咁簡單,洗完塊面除咗白淨和乾淨左,膚色都會均勻啲,細緻啲,喺度做過FACIAL嘅客一定知道係咩感覺!跟住用照妖鏡一睇,佢啲暗粒和粉刺真係唔講得笑,唔係咁易清到出嚟,我就用最近嘅新寵Heating Mask幫佢軟化左,洗完個mask果啲黑頭粉刺一支支咁突出嚟,但係用針都好難清出嚟,因為如果太大力,佢啲皮膚好易傷,咁清完都會有印,所以唔可以夾硬嚟!我用左好多唔同工具,連夾都用埋,將果啲一支支嘅野夾出嚟!嘩!係咁一粒一粒咁夾,客人當然唔會痛,但我當然好累啦!當我把它們都拿出來的時間,就見到一個又一個好大的洞!!!毛孔粗大由此起!!! 呢個情況,一定要即刻搽蘆薈消炎tonic, 仲可以即時舒緩皮膚嘅紅腫添!睇住啲傷口即刻收,客人又舒服,真係正!!不知不覺,原來佢上午11:00黎,我清完果陣已經係下午兩點!!!噢噢噢!!!清左幾個鐘!!!因為呢個客啲皮膚好易紅腫,所以要慢慢做,輕力做,一定唔可以大力,否則就會腫晒! 清完晒,首先用Avantia嘅 Bio-Elements Complex 12 細胞修復礦物12   一層一層咁搽上去,你即時可以睇到啲傷口又再收了,再用蘆薈消炎啫喱導入,等啲傷口快啲埋口和消腫。之後,我用左 美國 Skin Perfection 嘅草本面膜,係適合任何皮膚,特別適合敏感及油性皮膚,降紅消炎真係一流,敷完連小小腫都冇,淨左啲啲暗瘡印,呢啲一兩日就退架喇!走嘅時候,原來玩左五小時……最後承惠$5××。 好多人都話我收得太平,做咁鬼耐。但我唔係咁睇!! 我唔收貴,係想多啲人可以都負擔得到,唔做吓吓要幾千蚊先做到個似樣啲嘅FACIAL。另外,黎得搵我即係信我,我當然要盡我所能去做好佢啦!睇到而唔做,個心硬係唔舒服咁,除非客人冇時間 ,否則,我一定會做到好先肯收手的!!! 所以,如果你想做神級FACIAL,千萬唔好趕時間,咁就包你靚靚咁走喇!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat 
6628 4883,我會盡量解答你嘅問題嘅!希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)


沒有留言:

張貼留言