2015年6月24日 星期三

你面上的是斑? 還是疣?

最近幫人做FACIAL時,客人都同我講話想去斑,話唔知點解突然多左好多斑。仲有用左好多去斑產品都唔work。當我幫呢啲客人用"照妖鏡"細心檢查,發覺客人所謂去唔到果啲斑,原來係疣黎。疣都分幾類,常見的有扁平疣、圓椎疣。無論是那一種疣,都必須盡快根治,因為它是很容易擴散和傳染。
疣是真菌的一種,如果你有買保險,可以找醫生去做脫疣手術,有些保單是可以claim到的。尋晚我做一個男仔客,佢早排問我有冇得脫疣,當時我仲未找到一部安全可靠又唔痛的儀器,所以冇幫佢做。佢朋友介紹佢找醫生做,因為可以claim保險。佢話第一次就claim足,一年後再做第二次就claim唔足。有啲醫生係一粒粒計錢,如果真係太多,就一part part計。但疣是容易翻發的,如果翻發就要再做,又要再比錢,真係好襟計!!!
而家好多美容院都有得做,有些用夾夾出來,但好難徹底清除,容易翻發。有些用" 辣雞"去做,呢個方法我最怕,因為真係十分痛,而且傷口大,容易將正常皮膚都一起"辣"到,復原期長。
我較喜歡安全可靠的方法和工具。熱能氣化是定點針對每一粒疣,在那一點裏於千分之兩秒內將其氣化,立刻結痂,比針清好得多。結痂後約4-7天會脫痂,脫痂後成粉紅色,慢慢會回覆自己本身的膚色。當然,快慢是因人而異,不同膚色、種族都會有所不同。
如果你唔知道自己果啲係斑定係疣,快啲找專業人士比啲意見啦!如果興趣,可免費幫閣下檢查。

P.S. 如果你哋真係我嘅粉絲,真係支持我嘅,就幫我叫多啲美男美女,LIKE我粉絲專頁啦!唔該晒!

快啲CLIK入黎LIKE我啦!
https://m.facebook.com/profile.php?id=1521954708076075

如有護膚和美容的問題,可以whaysapp / wechat
6628 4883,我會盡量解答你嘅問題嘅!希望幫到你啦!

健康生活治療中心
新界錦上路吉慶圍(蔡菜館對面 或 錦田紅磚屋斜對面)

沒有留言:

張貼留言